Vraag

Ontgrendelpatroon Moto G XT1072 vergeten

Door een stomme fout ben ik het ontgrendelpatroon van mijn motorolo moto g xt1072 vergeten en hoe vaak ik het ook probeer ik kan nergens op "patroon vergeten" klikken.
Dus ik kom met geen mogelijkheid meer in mijn toestel.

Wie kan mij helpen?

5 reacties

Ik neem aan dat je het inschakelen van de telefoon bedoelt, volgens mij moet je de aan/uit knop van het toestel even aanklikken als die in de slaapstand staat en staat hij uit dan langer ingedrukt houden tot hij inschakelt, bijgaand de handleiding, klik h i e r maar even, succes 😉
Reputatie 6
Hallo Yolanda,

Wanneer bovenstaande niet lukt, kun je eventueel nog proberen om via de browser je apparaatbeveiliging te resetten.

Via DEZE link kun je inloggen met je account dat je ook gebruikt op je telefoon. Wanneer je inlogt kun je je telefoon als het goed is kiezen. Daarna krijg je 3 opties. Bellen - Vergrendelen - Wissen. Kies voor vergrendelen en volg de opties. Wellicht lukt het!

Succes!
Dank je wel voor de tip, maar helaas werkt t niet, omdat het toestel al vergrendeld is kan ik hem niet nog eens vergrendelen.

Gr. Yolanda
Reputatie 6
yolanda'69 schreef:

Dank je wel voor de tip, maar helaas werkt t niet, omdat het toestel al vergrendeld is kan ik hem niet nog eens vergrendelen.

Gr. Yolanda

In de lollipop versie komt inderdaad (na opzoeken) de 'forgot locksreen' optie niet meer tevoorschijn.

Dan wordt het denk ik een heel karwei. Wanneer je een beetje handig bent, of iemand kent, dan kun je DIT proberen.

Wanneer je er echt in wilt en je kunt alle data missen op je gsm, dan kun je een 'Factory Wipe' doen. Hiermee wis je alles op je telefoon en kun je van voor af gaan opnieuw beginnen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yolanda,

Jammer om te lezen dat het met de suggesties hierboven nog niet gelukt is! :(

Ik zie dat Kme je nog een optie heeft gegeven, maar dit wel een redelijk ingewikkeld verhaal is. Misschien heb je iemand in je omgeving die hierbij kan helpen? Een fabrieksreset zou een laatste optie zijn, maar ik kan ook begrijpen dat je dit liever niet zou willen doen.

Je hebt geen flauw benul meer waar je aan dacht toen je de vergrendeling erop zette? Misschien de eerste letter van iets of iemand? Een patroon dat je toendertijd handig leek te onthouden?

We horen graag of we je nog verder kunnen helpen! 🙂

Reageer