Beantwoord

Ontrendelingscode voor Nokia Lumia 520

• 5 december 2014
  • 4 reacties
  • 1152 Bekeken

ik mijn een nokia 520 verkocht ,aan een vriend die heeft een anderen provider het toestel is simlock vrij , maar vraagt een ontgrendeling code , niemand weet wat dat is , en wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Bram 6 december 2014, 16:28

Hey Ollie!

Ik snap 1 ding niet, je geeft aan dat je de code hebt aangevraagd en hebt gekregen en dan zeggen wij dat er geen simlock op zit? Maar je hebt de code toch ook ontvangen? Als ik zoek op internet op de zoekterm 'Nokia ontgrendelingscode' dan heeft elke site het over de unlockcode. Ook Nokia zelf.

Ik zie dat er op 5 december aan de afdeling technical is gevraagd of zij jou terug willen bellen om je te helpen. Dit zal volgende week gebeuren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@ollie2,

Welkom op de T-Mobile Community. :)

Het lijkt erop dat de Nokia Lumia 520 in dit geval toch echt een simlock heeft. De simlock kun je zelf snel en simpel verwijderen aan de hand van de instructies op Toestelhulp. Mocht je er niet uitkomen dan help ik je hier graag bij verder.

Fijn weekend.
Dankje wel voor je reactie maar er zit echt geen simlochcode op ik heb zelfs die code aan gevraagd en gekregen maat T Mobiel zegt dat er geen simlock op het toestel zit , het toestel vraagt om ontgrendelings code pffffff wat een elende ben met T Mobiel al anderhalve week een het bellen
Hoop dat je me toch verder kan helpen , zou toch te gek zijn als er met dat toestel niets meer gedaan kan worden
Alvast bedankt Olga
Hey Ollie!

Ik snap 1 ding niet, je geeft aan dat je de code hebt aangevraagd en hebt gekregen en dan zeggen wij dat er geen simlock op zit? Maar je hebt de code toch ook ontvangen? Als ik zoek op internet op de zoekterm 'Nokia ontgrendelingscode' dan heeft elke site het over de unlockcode. Ook Nokia zelf.

Ik zie dat er op 5 december aan de afdeling technical is gevraagd of zij jou terug willen bellen om je te helpen. Dit zal volgende week gebeuren.
Ik snap dat het verwarrend is ,,,,vind ik ook , maar het is zo als ik schrijf , misschien inderdaad maar wachten op dat telefoontje van T mobiel zij zijden dat hij simlock vrij is , en sturen inderdaad unlock code , maar de tel vraagt ontgrendelings code ,,,,,de stappen die ik met de unlock code zou moeten ondernemen lukken ook niet om dat ik moet af sluiten met een hekje ,,, het toetsenbord die hij laat zien staan alleen de 10 cijfers op en een oke knop en een noodlknop , dus alom het klopt niet .
Maar mijn dank voor de moeiten , maar hopen dat TMobiel snel beld .
Groeten Olga

Reageer