Vraag

Opladen van de Sony Xperia S

• 12 februari 2014
  • 4 reacties
  • 701 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu sinds een jaar de Sony Xperia S,
en de laatste dagen begint m'n mobiel kuren te krijgen bij het opladen.
Vaak pakt die opladers niet (heb er meerdere geprobeerd),
en andere keren krijg ik m'n mobiel niet meer aan.
Wss ligt dit probleem bij de accu zelf,
Iemand tips wat ik hier mee 't best kan doen?

Bedankt alvast voor het reageren 🙂

4 reacties

Reputatie 3
Welkom op dit forum!

Als je de kabel in de usb steekt zie je wel het icoontje naar opladen verspringen of pas als je hem in een bepaalde houding in de usb houdt? 
Welkom op dit forum!

Als je de kabel in de usb steekt zie je wel het icoontje naar opladen verspringen of pas als je hem in een bepaalde houding in de usb houdt? 

Kousedghi Ik heb op 6 maart 2013 bij T- mobile mijn Sony Experia telefoon gekocht. Al vrij snel vertoonde deze telefoon mankementen. Zo laadt de telefoon niet meer op. Ik heb de telefoon op 5 november 2013 ter reparatie naar T-mobile gestuurd, maar na ongeveer 2 maanden kreeg ik de telefoon terug met de mededeling dat de reparartie duurder zal zijn dan de waarde van een nieuwe telefoon. Zonder enige reparatie heb ik de telefoon dus weer teruggekregen. De telefoon is helemaal niet meer bruikbaar. De telefoon gaat niet eens aan. Via RADAR heb ik begrepen dat er iets structureels mis is met de Sony Experia, omdat aanzienlijk veel mensen die klachten hebben. Ik wil graag met spoed een reactie van u, aangezien ik nog drie maanden fabrieksgaranie heb.
@ tont47ned,

Het is buitengewoon onverstandig al je persoonsgegevens hier voor iedereen te grabbel te zetten......

Vermeld deze NOOIT en verstrek indien nodig deze gegevens op een wijze die een moderator zal vragen......  Ook zonder die gegevens kan men je helpen met je vraag.

Buiten dat,  duurder als een nieuw toestel of niet,  binnen de garantie periode hoort hij gewoon te worden gerepareerd !
@tont47net

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice, meerdere malen. Als laatste is je een nummer gegeven bij Sony omdat je hem direct via de fabrieksgarantie van Sony wilde laten repareren. Wat is daar aangegeven? Ik wil dit namelijk samen met je oplossen omdat ik snap dat dit al te lang duurt.

Reageer