Vraag

Oplader Sony Xperia Z2 is traag

• 10 mei 2015
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Reputatie 3
hoi hoi... Ik heb sinds vrijdag de Xperia Z2 en hij bevalt mij prima alleen als ik hem aan de lader leg die erbij zat dan laadt hij ontzettend traag op! 4 uur aan de lader voor 60% meer? Ik heb hem aan een andere lader gedaan en dan laadt hij wel snel op. Dus ik denk dat deze lader niet goed is. Kan ik de lader omruilen en zo ja hoe?
Groetjes Denise

3 reacties

hoi hoi... Ik heb sinds vrijdag de Xperia Z2 en hij bevalt mij prima alleen als ik hem aan de lader leg die erbij zat dan laadt hij ontzettend traag op! 4 uur aan de lader voor 60% meer? Ik heb hem aan een andere lader gedaan en dan laadt hij wel snel op. Dus ik denk dat deze lader niet goed is. Kan ik de lader omruilen en zo ja hoe?
Groetjes Denise

De laders die meestal bij de telefoons zitten, zijn 1 Ampere laders, die laden inderdaad langzamer op. De andere lader is waarschijnlijk een 2 Ampere lader 🙂
Reputatie 3
Als het goed is zit er een snellader bij waardoor dit wel wat lange tijden zijn. Mijn Z2 hangt aan een adapter van Sony Ericsson en is maar 0.85A en gaat sneller. Het kan wel nieuwigheid van de accu zijn nog, ik weet niet of dat in het begin allemaal wat trager gaat qua opladen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Denise,

Goed dat je hierover een topic opent. Goede keus de Sony Xperia Z2! 🙂 Bevalt het toestel goed?

Natuurlijk niet de bedoeling dat je eindeloos moet wachten tot je toestel opgeladen is. 😉 Goed dat je alvast hebt geprobeerd je toestel op te laden met een andere oplader. Mijn advies is om, zoals kurkdroog al opmerkte, het nog even aan te kijken of het verbeterd. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je je oplader opsturen voor reparatie.

Hou je ons op de hoogte?

Reageer