Beantwoord

Opslag Whatsapp foto's op Sony XZ

• 23 januari 2017
  • 6 reacties
  • 232 Bekeken

Hallo,
Als ik een foto binnenkrijg via WhatsApp, slaat mijn toestel die meteen op.
Aangezien ik niet alle foto's wil bewaren, wil ik die instelling graag veranderen.
Weet iemand misschien hoe dat moet doen?
Bij voorbaat mijn dank.
Groet Peter.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 januari 2017, 14:54

Hoi Peter.

Als je Whatsapp opent en via het '3 stippen onder elkaar'-menu-tekentje naar instellingen gaat, kun je onder 'dataverbruik' in dat menu aangeven wat je wel of niet automatisch wilt downloaden.

Laat je weten of je het hebt kunnen vinden? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Peter.

Als je Whatsapp opent en via het '3 stippen onder elkaar'-menu-tekentje naar instellingen gaat, kun je onder 'dataverbruik' in dat menu aangeven wat je wel of niet automatisch wilt downloaden.

Laat je weten of je het hebt kunnen vinden? 🙂
Ja! Ik heb het gevonden! Dank je wel.
Ik ben wel blij met dit forum, heb al verschillende vragen gesteld en evenveel goeie antwoorden gehad!
Super!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Delta1206,

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met ons forum! 🙂 Fijn dat Kaassausje je heeft kunnen helpen met deze vraag (dankje Kaassausje!). En je weet het: als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust hier op het forum. We helpen je graag!
Hallo Thalia, dat zal ik zeker doen! Wat ik ook wel leuk vind, is dat abonnees elkaar helpen! Werkt prima èn snel. Toppie!
Sorry, heb je naam verkeerd geschreven, Thalina. Komt door de woordvoorspelling. Gr. Peter.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Delta1206,

Kan gebeuren, excuses aanvaard! 😉 Dat is zeker leuk en heel handig! Mocht je het leuk vinden, dan kun je op het forum eens rondneuzen of je een andere klant kunt helpen met jouw kennis. En wie weet beland jij dan wel in de Top 5 van volgende keer 🙂 Hopelijk tot snel in ieder geval, gezellig als je vaker langskomt op het forum!

Reageer