Beantwoord

Oreo update

Goedemorgen, ik wacht op de Oreo update voor mijn Huawei P10 Plus. Deze is al beschikbaar maar nog niet door jullie op netwerk gezet. Wanneer gebeurt dit?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 april 2018, 13:21

Hoi Cashparant,

Oehhh altijd leuk om een nieuwe update te ontvangen! Deze is inderdaad aan het uitrollen, dus no worries: ook jij zal hem snel ontvangen! De reden dat het soms wat langer op zich kan wachten, is omdat leveranciers de updates in batches uitsturen waardoor niet iedereen de update tegelijk kan binnenhalen.

Hoe dan ook zal dus ook jij hem snel ontvangen! 😃

Mocht je meer vragen hebben, laat het me weten. Fijne Tweede Paasdag nog verder!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Cashparant,

Oehhh altijd leuk om een nieuwe update te ontvangen! Deze is inderdaad aan het uitrollen, dus no worries: ook jij zal hem snel ontvangen! De reden dat het soms wat langer op zich kan wachten, is omdat leveranciers de updates in batches uitsturen waardoor niet iedereen de update tegelijk kan binnenhalen.

Hoe dan ook zal dus ook jij hem snel ontvangen! 😃

Mocht je meer vragen hebben, laat het me weten. Fijne Tweede Paasdag nog verder!
Zo snel mogelijk is het niet! Heb contact opgenomen met HUAWEI Nederland en die zeggen dat bij hun de update op 11 maart naar mijn HUAWEI P10 Plus is gestuurd. HUAWEI Nederland geeft daarbij aan dat het probleem van de update versturen bij T-MOBILE ligt. Hoelang gaat dit nog duren voordat iedereen zijn Oreo update van de HUAWEI P10 Plus krijgt!
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ramon,

Ik begrijp heel goed dat je je toestel zo snel mogelijk wilt voorzien van een update. De update van de P10 Plus is in maart vrijgekomen en we hebben die toen uitgestuurd in batches zoals Jaimy ook aangeeft. Ik heb nu even nagevraagd bij onze software expert hoe het precies zit met de P10. Zodra ik een reactie heb, laat ik je weten wanneer je de update kan verwachten.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten!
Ik vind het wel erg lang duren... Maar goed
Reputatie 6
Badge +17
Hi,

Kunnen jullie aangeven welke software versie jullie op dit moment hebben? Kan bij Instellingen – Over toestel worden gevonden.
Ik heb de android 7.0 versie, als je dat bedoelt.
En emui 5.1
Reputatie 6
Badge +17
Hi allemaal,

Ik heb goed nieuws! Ik had het dus nagevraagd bij onze software expert en krijg net te horen dat de P10 Oreo update is goedgekeurd en dus is die over 2 weken beschikbaar! Nog even geduld en dan kunnen jullie genieten van de nieuwe update! 😃
Ok....
30 april is dus voor iedereen de update beschikbaar (HUAWEI P10, P10 Plus). Of moeten we nog langer wachten na 30 april?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ramon,

De update zou dan voor iedereen beschikbaar moeten zijn. Hij is namelijk goedgekeurd en wordt dan vrijgegeven. Wens je nog een heel mooi en zonnig weekend toe!
Het is gelukt!! Thx
Reputatie 6
Badge +17
Aaah goed nieuws! Thanks voor het doorgeven! 🙂

Reageer