Beantwoord

Overlay LG G4 gedetecteerd

• 10 september 2016
  • 7 reacties
  • 2772 Bekeken

Reputatie 2
op mijn lg g4 staat overlay gedetecteerd...., hoe krijg ik dit weg, kan het nergens vinden
icon

Beste antwoord door jsheikens 12 september 2016, 10:11

Er zijn apps in de omloop die zulke problemen kunnen veroorzaken zoals lux en Bluelight Filter.

Als je die uitschakelt/pauzeert is het probleem verholpen.

[Bron:https://androidworld.nl/forum/lg-nexus-5x/66507-schermoverlay.html]
Bekijk origineel

7 reacties

Er zijn apps in de omloop die zulke problemen kunnen veroorzaken zoals lux en Bluelight Filter.
Als je die uitschakelt/pauzeert is het probleem verholpen.

[Bron:https://androidworld.nl/forum/lg-nexus-5x/66507-schermoverlay.html]
Jsheikens, als dit nou het probleem niet oplost, ik heb namelijk ook overlay detectie gedoe.. Maar heb die apps niet. En alles wat overlay kan gebruiken heb ik uit gezet.. Maar nog steeds komt dit naar voren..
Reputatie 4
Badge +17
Hey ukkepuk,

Balen dat je hier ook last van hebt. Gebruik jij ook een LG G4? Zou je de instructies willen volgen in deze video? Wellicht dat dit voor jou ook de oplossing is!
Ja ik heb een lg g4.. Ik heb een fabrieksreset moeten doen.. Niets werkte.
Heb ook antivirus eraf gesmeten en een paar andere apps.
Hopelijk komt het niet meer terug nu.. Al genoeg drama gehad met dit toestel..
Reputatie 4
Badge +17
Hoi ukkepuk,

Een fabrieksreset is uiteraard ook een mogelijkheid. Heb je hier nog last van gehad sinds de reset? Mocht je nog steeds problemen ervaren, dan adviseer ik je om de reset uit te voeren zonder je back-up terug te plaatsen. Bij het terugplaatsen van de back-up kan je namelijk één van de applicaties of instellingen terugplaatsen op je toestel die dit probleem veroorzaakt.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Nee doordat ik een paar apps niet heb terug laten plaatsen is het niet meer voor gekomen tot nu toe. Al hou ik mn hart vast voor de toekomst..
Reputatie 4
Badge +17
Ah super, goed om te lezen! Bedankt voor de update. ;)

Als je toch problemen ervaart of je hebt andere vragen dan weet je ons te vinden!

Reageer