Beantwoord

Overzetten gegevens naar nieuwe telefoon

• 28 februari 2017
  • 6 reacties
  • 1284 Bekeken

Ik heb vanochtend een nieuwe telefoon gekocht en nu wil ik een aantal gegevens (o.a. apps) overzetten, maar het lukt me niet? Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Alvast dank!
icon

Beste antwoord door David 1 maart 2017, 11:05

Hoi Rob,

Om concrete informatie te geven is het voor ons wel handig om te weten van welk toestel je gebruik maakte en wat jouw nieuwe telefoon is? Op dit moment kunnen we je niet echt gericht helpen, maar ik kan je wel alvast dit topic meegeven, zodat je misschien al uit de voeten kunt.

Laat je weten of het gelukt is om de gegevens al over te zetten? Anders lezen we graag om welke telefoons het gaat! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat is je oude toestel en wat is je nieuwe toestel?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob,

Om concrete informatie te geven is het voor ons wel handig om te weten van welk toestel je gebruik maakte en wat jouw nieuwe telefoon is? Op dit moment kunnen we je niet echt gericht helpen, maar ik kan je wel alvast dit topic meegeven, zodat je misschien al uit de voeten kunt.

Laat je weten of het gelukt is om de gegevens al over te zetten? Anders lezen we graag om welke telefoons het gaat! 🙂
Ik had een Sony Xperia T en heb nu een Sony Xperia X Compact
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob,

Je kunt dan via de link die ik eerder heb meegestuurd vinden hoe je een back-up kunt maken op jouw oude toestel en deze vervolgens terugzetten op jouw nieuwe telefoon. In onze Toestelhulp vind je hier instructies voor, zodat je stap voor stap de back-up kunt aanmaken en terugzetten. 🙂

Als je ergens vragen over hebt of wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hi David sorry voor de late reactie maar ik had gisteren veel aan mijn hoofd dat ik niet in de gelegenheid ben geweest je advies te lezen. Ik heb inmiddels heea zelf al gerealiseerd gekregen en de meeste apps werken weer. Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rob,

Dat geeft niks hoor. Super dat het gelukt is! Heel veel plezier met de nieuwe telefoon! 😃

Reageer