Beantwoord

P10 is snel leeg en start opnieuw op

• 8 januari 2018
  • 9 reacties
  • 2466 Bekeken

Weet het niet meer, al een paar keer fabrieksinstelling gedaan. Maar probleem blijft.
Voorbeeld.
Accu geeft nog aan 35% batterij. Maar gaat dan in een keer uit en geeft aan 0%?
Of je open een appje en als je deze afsluit gaat de hele mobiel uit?.

Als ik niet oppas gaat deze mobiel tegen de muur aan. Zover ben ik al bijna.
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 januari 2018, 09:33

Hoi R.groothuismink,

Gooi je telefoon maar niet tegen de muur aan hoor, dat zou zonde zijn! :S Ik snap dat je er gefrustreerd van raakt, dus laten we samen kijken of we een oplossing kunnen vinden!

Ik lees dat je het toestel zelf al een aantal keer terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen. Heb je toen ook de back-up meteen teruggezet? Het wil namelijk nog wel eens helpen om dit in eerste instantie niet te doen, zodat je kunt testen op een schone installatie. Op deze manier achterhaal je of het probleem hardwarematig of softwarematig is. Als de telefoon deze kuren nog steeds vertoond als je deze net gereset hebt zonder back-up terug te zetten, dan lijkt het erop dat het probleem in het toestel zelf zit. Zo niet, dan kan het aan een combinatie van apps liggen. Je kunt dan alle apps één voor één terugplaatsen om te testen waar het probleem door veroorzaakt wordt.

We hebben hier ook nog een handig topic waarin een aantal stappen staan uitgelegd die je kunt doorlopen om een reparatie te voorkomen. Ik raad je zeker aan die ook door te lezen. :)

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt! Laat je me weten hoe het gaat?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi R.groothuismink,

Gooi je telefoon maar niet tegen de muur aan hoor, dat zou zonde zijn! :S Ik snap dat je er gefrustreerd van raakt, dus laten we samen kijken of we een oplossing kunnen vinden!

Ik lees dat je het toestel zelf al een aantal keer terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen. Heb je toen ook de back-up meteen teruggezet? Het wil namelijk nog wel eens helpen om dit in eerste instantie niet te doen, zodat je kunt testen op een schone installatie. Op deze manier achterhaal je of het probleem hardwarematig of softwarematig is. Als de telefoon deze kuren nog steeds vertoond als je deze net gereset hebt zonder back-up terug te zetten, dan lijkt het erop dat het probleem in het toestel zelf zit. Zo niet, dan kan het aan een combinatie van apps liggen. Je kunt dan alle apps één voor één terugplaatsen om te testen waar het probleem door veroorzaakt wordt.

We hebben hier ook nog een handig topic waarin een aantal stappen staan uitgelegd die je kunt doorlopen om een reparatie te voorkomen. Ik raad je zeker aan die ook door te lezen. :)

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt! Laat je me weten hoe het gaat?
Heb hem inderdaad niet tegen de muur gegooit. Heb deze p10 aangeboden bij tmobile. Telefoon hangt in een soort loop?.wacht dus maar af.
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig maar. :P

Met een reparatie moet het vast helemaal goedkomen! Laat je het weten zodra je het toestel weer in handen hebt?
Natuurlijk. Het is alleen jammer dat je bij tmobile geen leentoestel krijgt als je een reparatie hebt aan een vrij jong en toch wel een aardig duur toestel.
Telefoon al weer terug ontvangen. Motherboard is vervangen. Werkt weer als een speer.
Reputatie 7
Badge +19
Kijk, dat is snel!

Superfijn dat het weer goed werkt. :D

Je weet ons te vinden als je in de toekomst meer vragen hebt!
Ik heb hetzelfde probleem met mijn p9. Helaas heb ik de mobiel niet bij Tmobile gekocht en ben ik afhankelijk van the phonehouse. Daar geven ze aan dat het waterschade is, wat het onmogelijk kan zijn. Echt zo teleurstellend.
Hoi Hoi,

Mijn Huawei P10 heeft dezelfde kuren (uitvallen bij 20-30% en vervolgens aangeven dat de batterij leeg is). Daarnaast valt hij ook uit wanneer ik een foto wil maken (dan start hij wel weer op gelukkig).

Helaas heeft mijn telefoon wel wat asfaltschade. Het beeld doet het nog prima maar de hoekjes hebben wat krasjes. Is het dan nog mogelijk een reparatie te regelen?

Ik hoor trouwens van andere Huawei gebruikers dat ik niet de enige ben met batterij problemen bij Huawei. Ik was tot nu toe erg tevreden met mijn telefoon maar horen jullie dit ook vaker? Alvast even informeren voor het geval ik een nieuwe moet halen en misschien dus Huawei gedag zeg.

Ciao
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Wat jammer dat je toestel kuren vertoont. Heb je het toestel al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen? Wellicht dat een reset kan helpen. Zorg er dan wel voor dat je een back-up maakt van je gegevens.. Als het dan nog niet is opgelost dan kun je een reparatie overwegen. Je kan op deze pagina aanmelden voor een reparatie. Als je toch liever voor een nieuw toestel gaat dan kun je altijd op onze website kijken voor een mooi toestel.

Ik hoop dat je zo verder komt. Als ik je nog verder kan helpen, laat het vooral weten!

Reageer