Beantwoord

Password Huawei Mifi Router

• 30 juli 2017
  • 7 reacties
  • 4303 Bekeken

Ik wil inloggen in de Mifi via dan wel de Huawei Mifi app of via browser. Het aanmelden op beide manieren lukt. Echter dan word er een password gevraagd. Het is niet admin het is niet de WiFi key. Router reset lost het probleem niet op. Apparaat werkt prima maar wil eigen Routernaam en wachtwoord instellen. Via mijn telefoon en laptop kom ik er dus niet in vanwege het unknown password. Hellup pliez. Tnx.
icon

Beste antwoord door Gerard Bakker 30 juli 2017, 14:01

Het is opgelost gelukkig. Ik zag over het hoofd dat er achter de batterij ook nog een password stond. 😐 Nu werkt ie prima naar wens. 😎
Bekijk origineel

7 reacties

PS de pincode is er in de shop wel vanaf gehaald en de pin van de simkaart is ook niet het wachtwoord.
Reputatie 1
@Gerard Bakker, aan de zijkant van het modem, mits je de 5186 hebt, (kant waar je de sim in gedaan hebt) zit een klein gaatje, hier met een speld of balpen een 10 seconden indrukken, dan is je modem ge-reset, LET OP al je instellingen zijn dan wel verdwenen maar je password is dan wel weer admin-admin en ben je weer in je modem.
Succes
Nee een router reset lost het probleem helaas niet op had ik hierboven al aangegeven. Maar toch bedankt voor het meedenken. 😁
Reputatie 1
Heel raar, als je het knopje indrukt Gerard, gaan dan ook je lichtjes niet uit en aan ?
Dit is de enige echte reset die ik weet, sorry.
Reputatie 6
Badge +11
@Gerard Bakker
Je hebt het over 'de Mifi' en Huawei, maar welk type is het?
Met dat typenummer en hier op forum zoeken vindt je wellicht al de oplossing. Ik heb het probleem geloof ik wel vaker gezien.
Het is de E5577Cs-321. Zoekopdrachten leveren niet het verlossende antwoord op.
Het is opgelost gelukkig. Ik zag over het hoofd dat er achter de batterij ook nog een password stond. 😐 Nu werkt ie prima naar wens. 😎

Reageer