Beantwoord

Patroon Sony Xperia Z3 Compact vergeten

• 25 februari 2016
  • 3 reacties
  • 1977 Bekeken

Reputatie 2
Help!? Het ontgrendelpatroon wordt volgens mijn toestel verkeerd ingevoerd. Ik heb het nu al 35 keer geprobeerd, en steeds moet ik 30 seconden wachten om het opnieuw te proberen. Ik weet zeker dat ik het goed invoer. Hoe kom ik nou nog in mijn telefoon????
icon

Beste antwoord door kme 26 februari 2016, 03:40

Hoi,

Je kunt het via deze stappen proberen. Zo moet het lukken een nieuw patroon/pincode oid in te stellen.

*Voer verschillende verkeerde patronen in totdat er een knop met ‘Patroon vergeten‘ onderaan het patroonvenster verschijnt.

*Druk op de knop en log in met het Google-account waarmee ook je smartphone of tablet is ingesteld.

*Kies een nieuwe vergrendelingsoptie, zoals een patroon, pincode of wachtwoord.

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is?

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hoi,

Je kunt het via deze stappen proberen. Zo moet het lukken een nieuw patroon/pincode oid in te stellen.

*Voer verschillende verkeerde patronen in totdat er een knop met ‘Patroon vergeten‘ onderaan het patroonvenster verschijnt.

*Druk op de knop en log in met het Google-account waarmee ook je smartphone of tablet is ingesteld.

*Kies een nieuwe vergrendelingsoptie, zoals een patroon, pincode of wachtwoord.

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is?

Succes!
hoi,

Ik heb een samsung s5 neo en mijn ontgrendelpatroon werkt niet meer, ik weet zeker dat ik de goede invul maar hij doet het toch niet. nu heb ik hem al meerdere malen geprobeerd en er komt ook niet 'patroon vergeten' o.i.d. te staan. hoe kan ik nu toch in mijn telefoon?
Hoi lyndsaymacdonald, welkom op het klantenforum.

Vervelend dat je ook niet in de telefoon komt. Als je een Samsung account had ingesteld op je S5 neo, dan kun je 'm nog proberen te ontgrendelen via de find my mobile website van Samsung.

Laat je weten of je er op die manier wel weer inkomt? Vergeet niet om dan meteen je patroon even te veranderen voordat je het scherm weer vergrendelt. 😉

Reageer