Beantwoord

Patrooncode Sony vergeten

• 27 februari 2017
  • 3 reacties
  • 1626 Bekeken

na het veranderen van de patrooncode helaas vergeten wat het is hoe kan ik dit reseetten
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2017, 10:17

Hey Sonyanja,

Lastig dat je jouw ontgrendelingscode vergeten bent! :S Om welke Sony gaat het precies?

Je kunt jouw code herstellen met de volgende stappen:
► Voer de verkeerde patronen in totdat er een knop ‘Patroon vergeten‘ onderaan het venster verschijnt;
► Druk op de knop en log in met het Google-account waarmee jouw toestel is ingesteld;
► Kies een nieuwe vergrendelingsoptie en vergeet deze vooral niet! 😉

Kun je ons laten weten of het zo gelukt is om jouw toestel weer te ontgrendelen? We helpen je anders graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sonyanja,

Lastig dat je jouw ontgrendelingscode vergeten bent! :S Om welke Sony gaat het precies?

Je kunt jouw code herstellen met de volgende stappen:
► Voer de verkeerde patronen in totdat er een knop ‘Patroon vergeten‘ onderaan het venster verschijnt;
► Druk op de knop en log in met het Google-account waarmee jouw toestel is ingesteld;
► Kies een nieuwe vergrendelingsoptie en vergeet deze vooral niet! 😉

Kun je ons laten weten of het zo gelukt is om jouw toestel weer te ontgrendelen? We helpen je anders graag verder!
Helaas kwam er geen knop onderin in beeld,, patroon vergeten,, heb toen via Google een Android app gedownload met toestel zoeken, vergrendelen, wissen Aan gesloten op mijn pc en mijn Sony z3 gewist toen is probleem opgelost alle gegevens via Google terug gezet en hij werkt weer, bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sonyanja,

Goed dat je het in ieder geval hebt weten op te lossen en weer in je telefoon kunt! 🙂

Reageer