Beantwoord

Pincode LG G4 uitzetten

• 30 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 913 Bekeken

Ik heb een LG G4. Deze heb ik vandaag na reparatie opgehaald. Bij het opnieuw aanmelden vroeg hij om een pincode. Ik dacht dat het om de SIM pincode ging dus deze heb ik ingevoerd. Maar niets is minder waar, het blijkt om een pincode te gaan die ik iedere keer moet invoeren als ik mijn telefoon aan wil doen. Rete irritant dus. 😠 Hoe krijg ik deze er weer uit? Mijn dank is groot!
icon

Beste antwoord door MaschaB 30 oktober 2016, 19:25

Hoi JulesNL, welkom op het forum.

Een pincode beschermt je telefoon tegen ongewenste toegang van anderen, het is dus erg handig om een vorm van schermvergrendeling te hebben. Dit kan ook in de vorm van een patroon dat je moet vegen of een wachtwoord.

Als je je schermvergrendeling helemaal wilt uitzetten ga je naar Instellingen, dan naar Schermvergrendeling en Beveiliging en dan naar Type Schermvergrendeling. Dan moet je je pincode invoeren en daarna kun je kiezen voor Vegen (geen beveiliging). Ben je zo geholpen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi JulesNL, welkom op het forum.

Een pincode beschermt je telefoon tegen ongewenste toegang van anderen, het is dus erg handig om een vorm van schermvergrendeling te hebben. Dit kan ook in de vorm van een patroon dat je moet vegen of een wachtwoord.

Als je je schermvergrendeling helemaal wilt uitzetten ga je naar Instellingen, dan naar Schermvergrendeling en Beveiliging en dan naar Type Schermvergrendeling. Dan moet je je pincode invoeren en daarna kun je kiezen voor Vegen (geen beveiliging). Ben je zo geholpen?
Met iets andere benamingen heb ik het gevonden....dank!
Reputatie 4
Met iets andere benamingen heb ik het gevonden....dank!
Fijn dat het gelukt is! De benamingen kunnen inderdaad per toestel iets verschillend zijn.

Reageer