Beantwoord

Pincode Sony Xperia

• 20 mei 2016
  • 4 reacties
  • 1542 Bekeken

Hoi,
Mijn ex-vriend heeft de sim kaart verwijderd van mijn toestel Sony Xperia en de pincode verwijderd. Nu kan ik niet meer in de telefoon. Is er een manier om dit te omzeilen?

Groet,
Annemieke
P.S. Aangifte is gedaan en er volgen er nog meer tegen deze man.
icon

Beste antwoord door Sam- 21 mei 2016, 14:07

Hi Annemieke,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat vervelend zeg. Goed dat er inmiddels aangifte is gedaan.. Dit moet natuurlijk stoppen!

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er met jouw toestel is gebeurd. Wat krijg je te zien als je jouw toestel wilt opstarten. Wordt er om een toegangscode gevraagd? Kan je wel in je toestel komen als je jouw simkaart erin plaatst? Heb je überhaupt je simkaart nog? Mocht je jouw puk-code niet meer weten dan kan je deze via My T-Mobile opvragen.

Zou je kunnen aangeven welke Sony Xperia je gebruikt?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Annemieke. We helpen je graag verder.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Annemieke,

Allereerst van harte welkom op het forum!

Wat vervelend zeg. Goed dat er inmiddels aangifte is gedaan.. Dit moet natuurlijk stoppen!

Het is mij niet helemaal duidelijk wat er met jouw toestel is gebeurd. Wat krijg je te zien als je jouw toestel wilt opstarten. Wordt er om een toegangscode gevraagd? Kan je wel in je toestel komen als je jouw simkaart erin plaatst? Heb je überhaupt je simkaart nog? Mocht je jouw puk-code niet meer weten dan kan je deze via My T-Mobile opvragen.

Zou je kunnen aangeven welke Sony Xperia je gebruikt?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Annemieke. We helpen je graag verder.
Hoi,
Mijn ex-vriend heeft de sim kaart eruit gehaald en de pincode veranderd. De pukcode heb ik. Maar ik heb geen sim kaart meer. Het toestel vraagt om een pincode. Ik heb bij t mobile twee abonnementen een op dit nummer en een een ander nummer. Hoe zie ik om welk toestel dit gaat. Het abonnement heb ik begin maart afgesloten bij een T Mobile winkel in Zeist.

Hartelijke groet,
Annemieke
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annemieke,

Wat een vervelende situatie zeg. Je geeft aan dat je geen simkaart meer hebt en dus kun je geen gebruik maken van je toestel. Ik stuur je daarom kosteloos een simkaart op die je binnen 3 werkdagen thuis kan verwachten. Je zegt ook dat je ex de pincode heeft veranderd. Je doelt daarmee op de pincode van je toestel neem ik aan? Zo ja, dan kun je door een fabrieksreset je pincode verwijderen. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dat kan doen. Let op je kan wel je gegevens kwijt raken door deze reset.

Ik hoor graag van je of dit antwoord correct is of dat we naar een andere oplossing moeten zoeken.
Reputatie 6
Om je pincode te wijzigen hoef je niet perse te resetten ;)

Schermvergrendeling opnieuw instellen met Protection by my Xperia

U moet de gebruikersnaam en het wachtwoord voor uw Google™️-account weten en de service Protection by my Xperia moet op uw apparaat zijn ingeschakeld.

Ga naar myxperia.sonymobile.com op een apparaat met internetverbinding.

Meld u aan met hetzelfde Google™️-account waarmee u uw apparaat hebt ingesteld.

Klik onder Uw apparaten op de afbeelding van uw apparaat.

Selecteer Vergrendelen of PIN2-code wijzigen om de huidige schermvergrendeling te vervangen door een nieuwe pincode.

Volg de instructies op het scherm voor Protection by my Xperia.

Succes!

Reageer