Beantwoord

Pre order Huawei P30 Pro

• 4 april 2019
  • 15 reacties
  • 2533 Bekeken

Goedendag,

Huawei heeft een pre order actie dat als je de P30 pro besteld krijg je er een muziekbox en een draadloze oplader bij. Dit staat ook bij zakelijk op de T-Mobile site en ook de medewerker bij wie ik mijn abonnement afsloot zei dat ik dit erbij krijg. Alleen bij de voorwaarde van huawei staat dat het alleen voor consumenten is en niet voor bedrijven. Wat moet ik nu geloven? Dinsdag krijg ik mijn toestel pas en dan kan ik het pas aanvragen, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.
icon

Beste antwoord door David 5 april 2019, 12:46

Hey @qwinty1402,

Ik heb het even nagevraagd bij ons contactpersoon en ik mag zeggen: 'Geen zorgen, de aanvraag wordt gewoon geaccepteerd!', dus bij deze! 😎

@CrisTien Bij zulke grote bedrijven gelden inderdaad wel weer anders spelregels, dat is zeker waar!

Als er nog vragen hier over zijn, let me know!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste @qwinty1402 Ik doe een gokje.
voorbeeld: Bol.com kan er geen 100 bestellen op de naam van Bol en dan ook van de actie gebruik maken en de gratis spullen verkopen😊
dan snap ik de regel wel.

Je kan altijd even contact opnemen met Huawei om het zeker te weten.

Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 21 mei 2019 telefonisch contact
opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .

De Actie is uitsluitend geldig voor aankopen gedaan door consumenten. Bedrijven zijn uitgesloten van deze Actie.
Dank je wel voor je reactie.

Ik ben zzp-er dus ben alleen en heb dus maar 1 telefoon

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hey @qwinty1402,

Ik heb het even nagevraagd bij ons contactpersoon en ik mag zeggen: 'Geen zorgen, de aanvraag wordt gewoon geaccepteerd!', dus bij deze! 😎

@CrisTien Bij zulke grote bedrijven gelden inderdaad wel weer anders spelregels, dat is zeker waar!

Als er nog vragen hier over zijn, let me know!
@David dank je wel voor je bericht.

Zodra mijn telefoon er is ga ik het aanvragen. Mocht het afgewezen worden laat ik het je weten.

Ggroetjes
@David

Ik keek net bij het aanmeld formulier. Hier vragen ze om een pre order bewijs en aankoop bewijs. Ik heb alleen een formulier gekregen waar opstaat wat ik genomen heb als abonnement en wat voor telefoon. Hier staat geen datum op en ook niet dat het een pre order is. Kan ik dit document nog krijgen of krijg ik dit als mijn toestel binnen is?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Qwinty,

Als je de bevestigings per e-mail hebt ontvangen dan kun je daar een screenshot van maken. De datum waarop wij de mail hebben verzonden moet wel zichtbaar zijn en dan kun je dat als bewijs gebruiken.

Laat je even weten of het zo lukt? Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel! 😊
Hoi,

Ik heb een praktische vraag want ik heb mijn P30 pro 28-03-2019 besteld nu zijn er leveringsproblemen. en staat er op de website van T-mobile dat hij 8 mei word geleverd. Om gebruik te kunnen maken van de promotie moet jezelf voor 7 mei hebben geregistreerd bij HUAWEI.
Ik heb geprobeerd mijzelf alvast te registeren voor de promotie met mijn webshop aankoopbewijs. Dit is echter niet mogelijk omdat om jezelf te kunnen registreren bij Huawei heb je een EMEI nummer nodig. Dus feitelijk hebben wij straks allemaal dikke vette pech zoals ik het nu begrijp?

Mvg,
Tom
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tom,

Nee hoor, geen zorgen! De registratieperiode van de promotie is door Huawei zelf opgerekt naar 31 mei, zodat iedereen gewoon in aanmerking komt voor de promotie! De problemen met de levering van de toestellen is natuurlijk geen reden om de pre-order promotie af te blazen, dus Huawei zorgt daar netjes voor gelukkig! 😎

Hopelijk heb je jouw telefoon snel in handen, plús alle extraatjes!
Hoi,

Super ben ik ook weer gerust gesteld, kreeg vandaag zelfs een mail dat we er zelfs nog een weegschaal bij krijgen , super service .

Mvg,
Tom
Me promotie is goed gekeurd zelfs zonder factuur. Bij factuur had ik de aflevering on gebruikt want i kreeg vanmorgen pas de factuur en heb hem gister gelijk ingediend. Alleen staat de weegschaal er niet tussen Alleen de oplader en muziekbox
Mijn promotie is ook goedgekeurd en ook bij mij word er geen woord over de weegschaal gezegd.
weet iemand of dit normaal is (zijn er mensen die bij de goedkeuring wel iets over de weegschaal gehoord hebben) of moeten we nu vrezen dat dit net zoals bij de pre-order een chaos word.
Reputatie 1
@bertv.nl. Ik had het zelfde ook niks over de weegschaal. Toen heb ik gereageerd via de mail van Huawei hoe het met de weegschaal zat. Zij wisten dit niet en ik moest de mail van t-mobile sturen. Daarna zeiden ze dat ik ook een weegschaal kreeg. Dus als je niks zegt zeggen hun ook niks.
Hoi,

Heeft iemand al wag ontvangen? , ik heb alleen een email met dat mijn aanvraag is goed gekeurd en dat ik een wireless Charger krijg en de Sonos , maar nog niks ontvangen .

Mvg,
Tom
Reputatie 1
@tlaug nee ik ook nog niks. Zou binnen 4 weken stond er. Ze hebben nog tot zondag bij mij
Reputatie 1
Iemand al de promotie spullen gekregen? Krijg steeds in mijn spam box melding dat er iets niet goed is met mijn adres, van FedEx. Staat niet bij wie de afzender is. Dus kan dat huawei zijn of gewoon een spam mailtje 🤔

Reageer