Beantwoord

prepaid sim in kinderhorloge werkt niet

  • 5 december 2019
  • 4 reacties
  • 603 Bekeken

hoi T-mobile,

 

Ik zit helemaal vast. Ik heb een prepaid sim besteld om mijn kind's horloge met belfunctionaliteit (GPS smartwatch Q90) te laten werken. Echter, hoe ik het simkaartje erin klik, ik krijg gewoon geen connectie. Moet het simkaartje nog op een andere wijze geactiveerd worden? En zoja, hoe doe ik dat? Ik dacht voor mijn dochter ook een my t-mobile account aan te maken, maar het gevolg is dat ik niet kan inloggen (er ging iets fout maar het nr is nu wel bekend) en de code om de inlogs weer te resetten worden naar het nieuwe telefoonnummer gestuurd. Dat werkt niet dus ik ontvang ook geen mogelijkheid om deze omgeving te resetten. 

 

Kortom: 2 problemen in 1 en het horloge moet nog in de zak van sinterklaas …. Kan iemand mij helpen?
 

icon

Beste antwoord door Folkert 5 december 2019, 20:34

Beste @Lopulalan78 

Deze handleiding al doorgenomen? https://gpshorlogekids.nl/wp-content/uploads/2017/03/170329-Handleiding-GPS-Horloge-Q90.pdf

De simkaart is direct actief maar je moet er wel eerst een internetbundel opzetten. https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

Heb je de pincode uitgeschakeld?

Je hebt dus even een smartphone nodig om het kaartje voor te bereiden voordat ie in het horloge gaat.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Lopulalan78 

Deze handleiding al doorgenomen? https://gpshorlogekids.nl/wp-content/uploads/2017/03/170329-Handleiding-GPS-Horloge-Q90.pdf

De simkaart is direct actief maar je moet er wel eerst een internetbundel opzetten. https://www.t-mobile.nl/mobiel/prepaid/bundels

Heb je de pincode uitgeschakeld?

Je hebt dus even een smartphone nodig om het kaartje voor te bereiden voordat ie in het horloge gaat.

Groet, Folkert

Hoi Folkert,

Hartelijk dank, ik ben weer een stap dichterbij. Ik heb de prepaid opgeladen en via mijn eigen smartphone de pincode uitgezet. Helaas geeft de telefoon nog steeds aan dat het geen valid card bevat…  Nog meer tips?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Folkert,

Hartelijk dank, ik ben weer een stap dichterbij. Ik heb de prepaid opgeladen en via mijn eigen smartphone de pincode uitgezet. Helaas geeft de telefoon nog steeds aan dat het geen valid card bevat…  Nog meer tips?

Geeft de telefoon aan dat het geen valid card is? Of het horloge? Je hebt de pincode uitgezet dus ik neem aan dat de simkaart wel werkt in de telefoon? Kun je naar de simkaart bellen of een sms versturen vanaf een ander nummer? Zo weet je of de kaart actief is.

De meest logische verklaring is dat je de simkaart verkeerd in het horloge doet. Bepaalde type gps horloges klikt die simkaart ook in vast terwijl die er bijvoorbeeld op zijn kop in het horloge wordt geplaatst. Als je een foto stuurt via whatsapp naar dit gps horloge blog dan krijg je gelijk uitleg hoe de simkaart geplaatst moet worden. Gratis advies. 

Reageer