Vraag

problemen met htc sensation (crashes, random restarts, geen wifi?)

Reputatie 2
Beste,
Ik heb sinds een maand nu mijn HTC Sensation in bezit, en was hier tevreden over, hij had al wat issues, zoals random op nieuw opstarten of htc sense dat keer op keer bleef crashen, maar dit was tijdelijk (voor een dag, maximaal) op te lossen door een factory reset uit te voeren. Dit was natuurlijk al niet al te prettig, maar wel over heen te komen. Maar sinds vannochtend is daar nog een probleem bij gekomen... de wifi
Ik krijg nog altijd verbinding met mijn wifi routers, maar als ik dan een webpagina probeer te openen of via een app bijvoorbeeld mn twitter probeer te checken, geeft mijn telefoon de volgende boodschap : 'network communiaction issues, please try again later' . Ik heb vervolgens gekeken of het probleem bij mijn telefoon lag, door nog een factory reset te doen, maar dit hielp niets. Vervolgens ben ik de instellingen van de router in gedoken. Helaas heb ik ook daar geen fouten kunnen vinden, want een dag eerder werkte alles nog naar behoren. Ik heb met een andere telefoon gekeken of die hetzelfde probleem had, dit was niet het geval.
Wat is nu de beste volgende stap?

Graag reactie.

1 reactie

Reputatie 5
@theNature
Je hebt wel behoorlijk veel problemen met je toestel! 😞 Bedankt dat je laat weten wat je allemaal al zelf hebt geprobeerd en heb je de stappenplan Wi-Fi al gevolgd? Wil je controleren of je toestel de laatste update heeft?

Via Google heb ik gezocht om te kijken of ik je verder kan helpen met het oplossen van de problemen. Ik zie meerdere forums en topics waar deze problemen besproken worden maar ik heb nog geen oplossing gezien. Mocht de stappenplan Wi-Fi en een eventuele update geen oplossing bieden dan kan je het toestel ter reparatie aanbieden. De reparatie kan je aanmelden via deze pagina en ook kan je het toestel via de T-Shop ter reparatie aanbieden.

Reageer