Beantwoord

Problemen met Huawei Y 300

Beste T-mobile, ik heb nu binnen een maand het 3e huawei Y300 toestel van jullie mogen ontvangen. Ook deze werkt weer niet naar behoren. U kunt in mijn historie kijken om te zien wat er allemaal niet werkt. Het nadeel is, dat ik vanmiddag met het in de wacht hangen bij uw klantenservice, al mijn bel tegoed kwijt ben. Dus ik wens een vergoeding. Tevens hebben uw collega's mij bevestigd dat als je 3 x een zelfde toestel ontvangt wat niet werkt je een vergelijkbaar ander merk toestel ontvangt. Ik zou hier vandaag over teruggebeld worden maar nu is de klantenservice dicht. Laat mij a.u.b. Per email weten waaruit ik kan kiezen en een naam van een contactpersoon waar ik de omruiling mee kan regelen. Verder adviseer ik iedereen geen Huawei te nemen. Ook de actie met 20 euro cashback wordt door Huawei niet uitgekeerd!
icon

Beste antwoord door WillemE 31 januari 2014, 11:00

@ Snake8

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg vervelend om te horen dat je deze slechte ervaringen hebt met het toestel. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat er vervolgstappen zijn ondernomen. Je hoort nog van ons! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

@Snake8,

Waarop baseer je het gegeven dat Huawei geen cashback uitkeerd?  Iedereen krijgt binnen de gestelde termijn, mits juist aangevraagd, netjes het beloofde bedrag gestort.... Met zo veel verkochte Y300 toestellen zou het ook wel heel vreemd zijn als men dat niet zou doen.

Dat jij nu drie keer een defecte Y300 heb gekregen is toch bijna uniek te noemen..... de toestellen zijn prima en het aantal klachten nihil... zeker gezien het aantal geleverde toestellen....

Zou je eens toe kunnen lichten waarom mensen geen Huawei toestel zouden moeten aanschaffen?  ik ben namelijk wel erg benieuwd naar jouw ervaringen en mogelijk andere ook. Op die maniert is het makkelijker te beslissen of men wel of geen Huawei zou moten aanschaffen.

In elk geval hoop is dat je een goede oplossing krijgt aangeboden en het toestel van je keuze wel bevalt en vooral heel blijft....
Reputatie 4
@ Snake8

Welkom op het T-Mobile Forum!

Erg vervelend om te horen dat je deze slechte ervaringen hebt met het toestel. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en dat er vervolgstappen zijn ondernomen. Je hoort nog van ons! 🙂

Reageer