Beantwoord

Problemen met T-mobile Bussum mobiel Sony Xperia Aqua

• 17 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

In oktober vorig jaar heb ik na lang aandringen van verschillende vrienden, een t-mobile abonnement aangegaan.
inclusief telefoon en hoesje.
na 4 maanden was ik het hoesje (met plakmagneet achterzijde) zat, en ben teruggegaan naar de winkel waar ik het abonnement had afgesloten.
Na het verwijderen door het personeel bleek er een scheur aan de achterzijde van de telefoon te zitten. Jammer zou je zeggen, en heb er verder ook geen aandacht aan besteed.
De volgende dag kon ik niet meer bellen en of gebeld worden.
Ik ben teruggegaan naar de winkel, al waar er werd gezegd dat ik een link toegestuurd zou krijgen om mijn toestel (gratis) om te ruilen voor een NIEUWE. (oude was 4 maanden oud).
op de datum en tijdstip kwam er inderdaad een student met een box waar mijn "nieuwe" toestel in zat.
ik moest voor ontvangt evengoed 10 euro betalen, terwijl er in de winkel was gemeld dat dit gratis zou zijn, en bij het opnieuw installeren van al mijn apps kwam ik er dus achter dat het een ouder toestel betrof dan dat ik in eerste instantie had gekregen bij de afsluiting van het abonnement, ook werkt mijn foto rotatie niet meer met het huidige toestel.
Na div. keren contact gehad te hebben met t-mobile, kwamen ze met het verhaal dat ze NOOIT nieuwe telefoons geven, ook al is de telefoon net 4 maanden oud en door het personeel van een t-mobile winkel totall loss verklaard.

nu, een half jaar later, kan ik wederom niet bellen en/of gebeld worden. vind overal dingen over een soft reset, maar dat blijkt weer niet te kunnen bij een sony xperia aqua. ik ben op zijn zachtst gezegd not amused, omdat ik mijn telefoon voor mijn werk nodig heb en bereikbaar moet zijn.
icon

Beste antwoord door marcelselluf 19 augustus 2016, 13:04

Beste Hajar,
Gisteren met mijn mobiel naar t-mobile shop geweest, en in gesprek gegaan met de"nieuwe" Manager Hans.
Prima kerel heeft me uitgelegd dat vorige de klanten teveel beloftes had gemaakt die t-mobile niet na kon komen.
Hij is nu ter reparatie aangeboden en nu maar hopen dat hij snel retour is en kosteloos wordt gerepareerd.

Ik heb een toestel te leggen van een vriend, dus kan inmiddels weer bellen en gebeld worden. Bedankt voor de reactie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je zoveel pech ervaart met je toestel. Als een toestel wordt omgeruild dan ontvang je inderdaad een refurbished toestel. Deze is altijd zo goed als nieuw.

Je geeft aan dat je nu weer niet kan bellen of gebeld worden met je toestel. Ervaar je dit probleem op een locatie of op meerdere locaties? Heb je jouw simkaart al in een ander toestel getest en een ander simkaart in jouw toestel? Je geeft ook aan dat je foto rotatie niet meer goed werkt op je toestel. Werkt het wel in de veilige modus?

Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je jouw toestel terug kan zetten naar fabrieksinstelingen. Maar wel eerst een back up van je gegevens! Mocht dat niet werken dan kan jij je toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Je bent hem dan misschien maximaal 2 weken kwijt, maar je problemen worden dan hopelijk allemaal opgelost.

Kun je in de tussentijd denk je een toestel lenen van iemand? Zo blijf je in ieder geval bereikbaar voor je werk.

Ik weet dat het een vervelend probleem is dus ik hoop dat we hem samen kunnen oplossen.
Beste Hajar,
Gisteren met mijn mobiel naar t-mobile shop geweest, en in gesprek gegaan met de"nieuwe" Manager Hans.
Prima kerel heeft me uitgelegd dat vorige de klanten teveel beloftes had gemaakt die t-mobile niet na kon komen.
Hij is nu ter reparatie aangeboden en nu maar hopen dat hij snel retour is en kosteloos wordt gerepareerd.

Ik heb een toestel te leggen van een vriend, dus kan inmiddels weer bellen en gebeld worden. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marcel,

Fijn dat je jouw toestel ter reparatie hebt kunnen aanbieden. Ik hoop dat je hem snel weer gerepareerd thuis ontvangt. Ook fijn dat je uitleg van Hans hebt gekrefgen hierover.

Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd bij ons terecht. 🙂

Reageer