Vraag

Problemen na update naar 6.0 Sony Z3

• 29 mei 2016
  • 7 reacties
  • 324 Bekeken

Mijn Sony z3 heeft na de update de volgende problemen . Hij valt onverwacht helemaal uit en start daarna moeizaam op en functioneerde niet helemaal goed. En nu is hij weer helemaal uitgevallen ,maar blijft opstarten en blijft dit continu herhalen ,kan er helemaal niks tegen doen ,reageert nergens meer op maar blijft maar opstarten ,kan iemand mij helpen ????

7 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Als je problemen ervaart na een update dan is het beste om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Hoogstwaarschijnlijk is de update niet goed geïnstalleerd.
Maak wel eerst een backup van je foto's, contacten etc. Hulp vind je op toestelhulp,
Heb het probleem zelf gedeeltelijk opgelost door de telefoon geforceerd uit te zetten. Heb tevens mijn sd kaart verwijderd, en nu start hij normaal op,heb daarna met sd kaart geprobeerd, dan blijft ie weer continu opstarten. Hoe kan ik het probleem met de sd kaart oplossen???
Reputatie 4
Badge +7
Sony software update topic - stel je vragen aan de expert! | T-Mobile Community
https://forum.t-mobile.nl/sony-mobile-364/sony-software-update-topic-stel-vragen-de-expert-208697
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Plhein,

Het probleem lijkt dus in de SD-kaart te zitten, zou je kunnen aangeven van welke kaart je gebruikmaakt? Het kan namelijk soms zo zijn dat oudere SD-kaarten problemen opleveren en aan de hand van jouw kaart kunnen we dit voor je bepalen.

We horen het graag van je!
Hoi David
Ik gebruik een micro sd van 16 gb Hoe kan ik zien of het een oudere type is??
Groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Plhein,

Heb je het modelnummer al gecontroleerd? Op deze pagina zie je een aantal voorbeelden van SD-kaarten.
Reputatie 6
Hoi David
Ik gebruik een micro sd van 16 gb Hoe kan ik zien of het een oudere type is??
Groeten

Twee opties:

1) Je SD Kaart formatteren in je PC/Laptop. Daarna opnieuw proberen en mounten/formatteren in je telefoon.

2) Wanneer dit niet werkt en na de format geeft je telefoon nog steeds kuren, dan is je SD kaart gewoon kapot en dien je een andere te kopen. Heb je geen andere kaart die je kunt proberen?

Denk eraan dat ook SD kaartjes niet het eeuwige leven hebben 😉 Bij de Action heb je al een nieuwe voor €8,95.

Succes!

Reageer