Beantwoord

Problemen Sony xperia xz2 compact

• 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1651 Bekeken

Hoi!
Sinds januari eigenaresse van een zwarte Sony xperia xz2 compact. Helaas lukte het al snel niet meer om normaal muziek af te spelen: het klonk schel, het linkeroortje speelde niets af of er speelde helemaal niets.
Ik heb een nieuw 'tussenstuk' besteld dat in de telefoon moet, waar vervolgens de oortjes in moeten. Ook dit mocht niet baten.

De telefoon is opgestuurd ter reparatie (omdat bellen met de oortjes ook niet meer lukt en het opladen niet meer goed ging), en zou gerepareerd zijn. Het opladen gaat beter lijkt, maar na volledige herinstallatie is er hetzelfde aan de hand. Ik weet niet meer waar het aan ligt, aan de oortjes in ieder geval niet (meerdere apparaten mee getest). Eigenlijk wil ik de telefoon niet meer opsturen, maar het lijkt alsof ik geen andere keuze meer heb??!

Het is nu donderdag, als ik het vandaag of morgen inlever, wanneer gaat ie dan weg? (anders wacht ik liever het weekend af).

Ik hoop op een antwoord/herkenning! Groet,
icon

Beste antwoord door Jeffrey87 17 mei 2019, 10:40

Hoi @Ayesta2,

Balen zeg dat je telefoon niet helemaal wil doen wat hij eigenlijk hoort te doen.

Als je het toestel naar een T-Mobile Shop brengt, dan gaat hij mee met de volgende verzending. Wanneer dit is, verschilt per shop.

Meestal is het wel zo dat toestellen niet worden opgehaald tijdens het weekend.

Ik hoop dat je toestel straks weer helemaal de oude is!

Groet,

Jeffrey
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Ayesta2,

Balen zeg dat je telefoon niet helemaal wil doen wat hij eigenlijk hoort te doen.

Als je het toestel naar een T-Mobile Shop brengt, dan gaat hij mee met de volgende verzending. Wanneer dit is, verschilt per shop.

Meestal is het wel zo dat toestellen niet worden opgehaald tijdens het weekend.

Ik hoop dat je toestel straks weer helemaal de oude is!

Groet,

Jeffrey

Reageer