Beantwoord

Promotie JBL SoundBoost Speaker bij Motorola

• 14 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Laatst kon ik mijn Motorola Z2 Play ophalen bij de winkel, en hierbij zou ik een moto mod ontvangen ( een JBL Boost speaker). Echter was deze er nog niet bij geleverd vanwege vertraging en zou ik het via een link moeten aanvragen. Helaas kan ik die link niet vinden.

Weet iemand waar ik die link kan vinden? Het zou zonden zijn als ik het mis zou lopen.

Alvast hartelijk bedankt!

MVG,

Didier
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 augustus 2017, 14:44

Hoi Didier L,

Wat leuk dat je je hebt aangemeld op het forum!

De speaker kun je inderdaad aanvragen via de promotiepagina van Motorola. Daar kun je doorklikken naar de juiste promotie en alle benodigde gegevens invullen! Op deze manier zul je het cadeau hopelijk snel ontvangen. Mocht het niet lukken met het invullen van het formulier, dan raad ik je aan even contact op te nemen met de Klantenservice van Motorola. Zij kunnen je hiermee snel verder helpen! Daarnaast staan wij natuurlijk ook voor je klaar als je er niet uitkomt of nog andere vragen hebt.

Hoe bevalt jouw Motorola verder? Ben je er blij mee? 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Didier L,

Wat leuk dat je je hebt aangemeld op het forum!

De speaker kun je inderdaad aanvragen via de promotiepagina van Motorola. Daar kun je doorklikken naar de juiste promotie en alle benodigde gegevens invullen! Op deze manier zul je het cadeau hopelijk snel ontvangen. Mocht het niet lukken met het invullen van het formulier, dan raad ik je aan even contact op te nemen met de Klantenservice van Motorola. Zij kunnen je hiermee snel verder helpen! Daarnaast staan wij natuurlijk ook voor je klaar als je er niet uitkomt of nog andere vragen hebt.

Hoe bevalt jouw Motorola verder? Ben je er blij mee? 😃

Reageer