Vraag

raar probleem

• 14 december 2013
  • 6 reacties
  • 503 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Ik heb een htc one x met een raar probleem. Van het 1 op het andere moment heb ik geen signaal en kan ik niet bellen en heb ik geen
Internet een paar minuten later weer wel en dan weer niet. Dit alles op de zelfde plek in huis. Ook heb ik dit probleem als ik onderweg ben dan weer wel een signaal en dan weer niet.
Ik heb er nu een week last van voorheen nooit. Ik heb geen uodate gedaan of zoiets.
Iemand enig idee wat het probleem is. Is het mijn telefoon die kapot is ?
help

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb het probleem ook gehad met me HTC one. wat je kan doen is een harde reset zonder je backup terug te zetten of je moet steeds je tel op vliegtuig modus zetten en dan eraf halen dan hersteld het systeem zichzelf. maar je behoud het probleem na een harde reset is het meestal opgelost.
Je telefoon is zeker niet kapot want is een probleem die niet systematisch terug komt.
Hopelijk is het zo opgelost!
bedankt ik ga het probereb
Beste T-mobile klanten,

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn mobiel internet. Als ik mijn wifi uitzet dan heb ik geen internet meer. Ik heb geen betalingsachterstanden enz. Ik kan bellen en gebeld worden. Ik heb netwerkinstelling resetten enz allemaal geprobeerd maar niks helpt.

Kan iemand mij hiermee helpen??

Mvg,

Faruk
@Faruk,

Het is erg onbeleefd in te breken in een ander topic.

Als je een vraag heb stel die dan op de juiste plaats door zelf een topic met als titel je vraag te starten.

John
Reputatie 6
@Faruk1984

Heb je het toestel al eens uit- en weer aangezet zonder dat je verbonden bent met een Wifi Netwerk? Het toestel wordt dan opnieuw aangemeld bij het netwerk en eventuele wijzigingen in de instellingen worden gesynchroniseerd. Wil je laten weten of dit jouw probleem oplost?
Reputatie 3
bedankt ik ga het probereb

Als de reset niet geholpen heeft kan het de sim-kaart zijn. Als je een mogelijkheid hebt om je toestel met een andere sim te testen kun je dit proberen.
Mocht het geen sim probleem zijn dan is het een hardware probleem.

Reageer