Vraag

Recente update voor Desire X

• is een Top Poster
  • 5 reacties
Heb vandaag een Update gekregen voor Desire X direct gedaan. Zonder verder lezen?
Heb een linkje niet gezien dat zou je moeten aanvinken?? Of niet.
Weet niet meer wat dit linkje in hield volgens mijn vriend iets van Wi-Fi of voor internet en whatsapp ?
kan me iemand duidelijk geven?

Gr Gilke

3 reacties

Wat bedoel je nu precies ?

Een OTA update komt alleen binnen als je zelf een aantal handelingen verricht, meestal krijg je een pop up dat er een update beschikbaar is, daarin staat welke versie van het OS het betreft en vaak ook wat de update inhoud (de verbeteringen of verschillen en fixes) pas als je de zelf op instaleren klikt gaat het toestel aan de slag en gebeurt er van alles dit gaat niet bepaald ongemerkt....

Dooe in de settings even op " over mijn toestel" te klikken en naar beneden te scrollen kun je zien welke versie van de software op het toestel staat, dit kun je dan vergelijken met de versie die op de HTC site is aangegeven als meest recente versie voor jouw model.... LET WEL OP je moet kijken naar het juiste model niet alleen naar het typenaam... Als je echter een een T-Mobile branded toestel hebt is het simpel, klik op updates, vind het toestel geen updates heb je de juiste versie en is er geen andere versie beschikbaar ongeacht wat de site van HTC aangeeft.

Sommige merken geven wanneer je de update functie gebruikt na controlle op een update aan welke versie er nu draait en wat de meest recente update veranderd heeft (bij Huawei is dat zeker heet geval bij HTC kan ik dat niet controleren helaas)

Ik heb geen idee of dit een beetje je vraag beantwoord maar hiermee kun je nu wel kijken of je de mneest recente update hebt of alsnog de update installeren 🙂
Bedankt voor de reactie.
Ik heb de goede update gedaan want kreeg het automatisch door.
Heb het ook goed gedaan .
Maar er stond ook een linkje met tekst en dit linkje kon je aan vinken of je het erbij wil hebben en dat heb ik niet gedaan weet ook niet meer wat het inhield??
nu denk ik zelf dat er iets fout is of zit.

Gr Gilke
Duidelijk :)

Ik denk dat er dan naast de update zelf nog een extrathe was zoals bijvoorbeeld een upgrade van Sense oid. Op de site van HTC is dat dan zeker terug te vinden en vrijwel zeker alsnog te installeren...

Word de " vergeten" update niet meer getoond als je handmatig op updates controleert ?

Wacht anders eens of de HTC expert je wellicht verder kan helpen, je mag toch verwachten dat de toestel expert op de hoogte is van de updates van T-Mobile !

Reageer