Vraag

release datum Sony Xperia S

• 15 januari 2012
  • 26 reacties
  • 2782 Bekeken

Reputatie 2
Vraag: Komt de Sony Xperia S ook beschikbaar voor T - Mobile klanten.

Vraag: Als hij beschikbaar is voor de T -Mobile klanten, wanneer kunnen we hem verwachten. Welke prijs hangt er aan vast ?

26 reacties

Reputatie 7
Vraag: Komt de Sony Xperia S ook beschikbaar voor T - Mobile klanten.

Vraag: Als hij beschikbaar is voor de T -Mobile klanten, wanneer kunnen we hem verwachten. Welke prijs hangt er aan vast ?

Ik denk niet eerder dan april. Prijzen zullen vergelijknaar zijn met de Ga;axy S2.
Reputatie 2
Ik denk niet eerder dan april. Prijzen zullen vergelijknaar zijn met de Ga;axy S2.

Ik maak uit jouw verhaal op dat hij wel beschikbaar komt voor de T-Mobile klanten?

April is alweer het tweede kwartaal. Terwijl Sony toch volgens eigen opgaaf het eerste kwartaal de phone op de markt wilde

implementeren. In de UK is de telefoon te verkijgen voor omgerekend 470 euro. Dit is zonder abbo.

Ben benieuwd naar de prijs (+/-) inclusief abbo. Thnx in elk geval 😛
Reputatie 6
@Expert
T-Mobile gaat de Sony Ericsson Xperia S aanbieden. We verwachten dat het toestel vanaf half maart te bestellen zal zijn. Je kan je via de T-Mobile website inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je bericht krijgt wanneer het toestel beschikbaar is.
Reputatie 2
@[url=" https:=]Expert[/url]
T-Mobile gaat de Sony Ericsson Xperia S aanbieden. We verwachten dat het toestel vanaf half maart te bestellen zal zijn. Je kan je via de [url=" http:=]T-Mobile website[/url] inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je bericht krijgt wanneer het toestel beschikbaar is.

Keurig ! Ik zal me effe aanmelden. Wellicht is dit off topic maar komt de galaxy S3 ook naar T-Mobile en zo ja wanneer. Zelfde Q, of Q2?
Reputatie 6
@Expert
Over de eventuele opvolger van de S2 is helaas nog niets bekend.
hallo! gaat t-mobile alleen de zwarte variant aanbieden? of ook de witte variant? zo ja, wanneer wordt de witte variant verwacht? groetjes!
Reputatie 2
hallo! gaat t-mobile alleen de zwarte variant aanbieden? of ook de witte variant? zo ja, wanneer wordt de witte variant verwacht? groetjes!

Volgens mij is de witte exclusief voor T-Mobile klanten.....
Reputatie 2
Zostraks mailtje gekregen met daarin de tekst dat hij beschikbaar is.
Direct gebeld en besteld, daar werd me verteld dat hij voorraad is, maar op de site staat een levertijd van 3 weken?
Wat is hier nu juist?
Direct gebeld en besteld, daar werd me verteld dat hij voorraad is, maar op de site staat een levertijd van 3 weken?
Wat is hier nu juist?

ja ben ik ook wel benieuwd na want andere topic zegt vanaf vandaag beschikbaar zou ik em wel morgen in me brievenbussie willen zien
Wat is hier nu juist?

ja ben ik ook wel benieuwd na want andere topic zegt vanaf vandaag beschikbaar zou ik em wel morgen in me brievenbussie willen zien

Ik heb de telefoon ook telefonisch besteld gisteren en kreeg te horen dat ze gisteren binnen waren gekomen. Ik vroeg wanneer die geleverd werd en hij zei dat ik vandaag een mail van de koerier kreeg om een afspraak te maken voor aankomende week. Ik ben dus ook erg benieuwd of dit ook gaat gebeuren.
Reputatie 2
Nou... Denk het niet, aangezien ik dinsdag besteld heb, maar gisteren een sms+mail heb gekregen dat de levering vertraagd is...
Zal tussen 12 en 14 maart worden dat ze geleverd worden volgens dat bericht.
Dat is dan ook weer vrij bizar aangezien het toestel leverbaar is vanaf 3 maart en de toestellen al binnen liggen bij T-mobile.
Daarnaast werd mij verteld dat er nog maar 31 verkocht waren gisteren dus te kort kunnen ze haast niet komen.
Reputatie 2
Ik heb de telefoon ook telefonisch besteld gisteren en kreeg te horen dat ze gisteren binnen waren gekomen. Ik vroeg wanneer die geleverd werd en hij zei dat ik vandaag een mail van de koerier kreeg om een afspraak te maken voor aankomende week. Ik ben dus ook erg benieuwd of dit ook gaat gebeuren.

Laat je ons nog even weten of het gelukt is ???? Een kleine review zou ook leuk zijn 😛
Reputatie 7
@Expert
Een korte review kan je hier vinden:Sony Xperia S: verslag en foto’s
Helaas kreeg ik gisteren ook de mail dat de bestelling was vertraagd. Nu lees ik op de site dat het 8 werkdagen levertijd heeft. Hopelijk komt de telefoon op 5 maart binnen, zou namelijk een mooi verjaardagscadeau wezen! Ik laat het weten als ik hem heb gekregen
ik heb vandaag een sms gekregen daarin staat dat de leverring van mijn bestelling is helaas vertraagd en T-mobile verwacht dat het producht wordt geleverd tussen 12 maart en 14 maart!!! Zucht!!

Ik heb een reservering gedaan in de T-mobile shop voor de Sony Experia S. Krijg je dan ook alle extra's die je krijgt als je een bestelling plaatst voor 5 maart zoals aangegeven op de volgende site? https://www.t-mobile.nl/sony-xperia-s
Ik heb een reservering gedaan in de T-mobile shop voor de Sony Experia S. Krijg je dan ook alle extra's die je krijgt als je een bestelling plaatst voor 5 maart zoals aangegeven op de volgende site? https://www.t-mobile.nl/sony-xperia-s

Die 50% korting op een abbo is afhankelijk van het abonnement dat je kiest, maar je krijgt alles wat daar wordt genoemd en volgens mij ook de draadloze headset. (ik krijg 'm althans, maar ik heb nog net in februari besteld...)
Heb um ook besteld bij t-mobile doet het nu alleen met een micro sim dus heb nu een duo kaart nodig. wat ik me afvraag = of je die update naar 4.0 ics ook tegelijker tijd krijgt met alle niet t-mobile sony’s? want over deze xperia s zal ook wel een t-mobile laagje zitten net als de arc s die ik laatst gekocht heb. geen simlock maar als je um aanzet verschijnt er wel t-mobile in beeld.

Die 50% korting op een abbo is afhankelijk van het abonnement dat je kiest, maar je krijgt alles wat daar wordt genoemd en volgens mij ook de draadloze headset. (ik krijg 'm althans, maar ik heb nog net in februari besteld...)

Ik heb klantenservice hierover gebeld en zij hebben me gezegd dat ik inderdaad tegen de actievoorwaarden krijg als het voor die datum is gereserveerd. Ik heb hem ook in februari besteld. Dus goede deal met die headset pro erbij :)

Ik zag alleen gisteren dat er een levertermijn van 3 werkdagen was en ik kijk vandaag en nu zie ik ineens nog 6 werkdagen. Kan iemand met iets meer zekerheid zeggen wanneer de xperia s nou ècht komt?
Reputatie 2
Heb um ook besteld bij t-mobile doet het nu alleen met een micro sim dus heb nu een duo kaart nodig. wat ik me afvraag = of je die update naar 4.0 ics ook tegelijker tijd krijgt met alle niet t-mobile sony’s? want over deze xperia s zal ook wel een t-mobile laagje zitten net als de arc s die ik laatst gekocht heb. geen simlock maar als je um aanzet verschijnt er wel t-mobile in beeld.

Voor mij persoonlijk zou dat een reden zijn om hem niet te nemen......, als dit zo is. Iemand het toestel al in zijn of haar bezit ?
Voor mij persoonlijk zou dat een reden zijn om hem niet te nemen......, als dit zo is. Iemand het toestel al in zijn of haar bezit ?

Je kunt het toestel ook zeer makkelijk debranden. Al zou ik dat niet doen als je geen ervaring hebt met dit soort dingen.
Reputatie 2

Je kunt het toestel ook zeer makkelijk debranden. Al zou ik dat niet doen als je geen ervaring hebt met dit soort dingen.

Nou als er tijdens en aanzetten een logo erop komt, stuur ik hem meteen terug. Heb dat ook gezegt toen ik het bestelde. Dit is het voordeel van online bestellen, als het na 7 dagen niets is, terugsturen en iets anders ervoor nemen.
Reputatie 2
Opstarten geeft eerst logo Sony, daarna T-Mobile. Niet storend wat mij betreft, maar dat wordt dus een retourtje afzender voor Kurnia (of de levering cancellen)...
Hij is inderdaad T-mobile branded. Hopelijk schiet T-mobile dan wel op met het vrijgeven van de updates. De eerste update is namelijk al aan het uitrollen, helaas heb ik deze nog niet mogen ontvangen.

Reageer