Beantwoord

Release Huawei P8 Max

Wie kan mij vertellen wanneer de Huawei P8 Max in Nederland uit komt?
icon

Beste antwoord door David 1 september 2015, 15:51

Hoi Peetjecloin,

Welkom op ons Forum! :)

Vooralsnog staat deze niet op een concrete planning.. Begin 2016 is de meest precieze planning die ik van mijn collega door heb gekregen. Dat is nog een tijdje weg dus.. 😞
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Peetjecloin,

Welkom op ons Forum! :)

Vooralsnog staat deze niet op een concrete planning.. Begin 2016 is de meest precieze planning die ik van mijn collega door heb gekregen. Dat is nog een tijdje weg dus.. 😞
Dat is balen zeg...
Contract loopt deze maand af en ik ben een grote fan van grote phablets. Heb nu de Samsung Galaxy Mega en was zeer benieuwd naar deze grote jongen van Huawei
Maar bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peetjecloin,

Ik snap je helemaal! Als je er eenmaal aan gewend bent dan is er natuurlijk geen weg terug naar een kleiner toestel! Heb je al iets anders mooi op het oog of ga je op deze grote jongen wachten? 😉
Dag Amy,

Wachten word wel heel lang, helemaal omdat ik nu toch een knoop door moet hakken. Over 3 dagen loopt mijn contract af dus ik zit met een dilemma.
Wachten met een sim only, huidige telefoon werkt nog uitstekend. Ik vind de samsung galaxy s6 edge plus ook erg mooi. Al weet ik niet helemaal zeker of die "edge" mijn ding is.
Berichten gelezen over de note 5.....lastig.
Kleiner wil ik idd niet. En jij? Welke telefoon heb jij of zou je willen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peetjecloin,

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om te verlengen. Leuk dat je bij ons blijft!

Die nieuwe Samsung toestellen zijn inderdaad erg mooi! Die Edge ziet er wel gaaf uit hoor! Maar als ik zelf een nieuwe toestel zou kiezen dan zou ik toch wachten op de nieuwe iPhone. Ik heb nu een iPhone 5C in het blauw, mijn lievelingskleur 😉. Maar ik ben wel toe aan een beter toestel met meer opslagruimte en dergelijke. Wellicht durf ik ooit de overstap van Apple naar Android te maken.. wie weet!
Ik heb de p8 max nu en maandje in mn bezit en ben helemaal fan. Wel zelf moeten importeren uit hongkong, maar lang leve het internet.
Ik heb m zelf gekocht bij homormi. Zeer nette winkel en je krijgt er ook meteen een geperforeerd vouwhoesje bij(leuk effect na het sluiten van de hoes), een harde achterkant, en een aantal scherm-beschermers.
Wel even de Chinese apps verwijderen en de normale appstore installeren(5 minuten werk).
Wel een enorm verschil in snelheid met mn oude xperia Z1.
BTW Ze adverteren er niet mee, maar de telefoon heeft een nano-coating tegen water. Hij is dus niet officieel goedgekeurd, maar kan dus heel behoorlijk tegen water....ik doe m voorlopig niet meer weg.
Mijn p8 max komt morgen binnen
Reputatie 7
Badge +20
Dat is gaaf Peetjecloin! Waar heb je 'm uiteindelijk vandaan en bevalt 'ie zo goed als je hoopte?

Kwam je op het idee door Keffie72? 😉
We hebben hem besteld uit china via aliexpress.
Door alle info en beoordelingen die ik las over deze grote jongen was ik al helemaal fan zonder de p8 max uberhaupt gezien te hebben.
Hiervoor de samsung galaxy mega gehad en ik wilde absoluut niet kleiner.
Nu, na 24 uur bevalt hij prima en mijn verwachtingen zijn tot dusver overtroffen :-)
Ik hoop dat ik met deze huawei net zoveel plezier krijg als met mijn samsung
Reputatie 7
Badge +15
Zoals jullie het toestel nu beschrijven klinkt hij ook wel supervet!

Ik hoop ook dat je er veel plezier aan je nieuwe phablet gaat beleven maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen! 😉
Ik heb gehoord dat de modellen uit China geen 4G ondersteunen.
Kan iemand dit ontkrachten/bevestigen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Drrck,

Goed dat je dit even checkt! Heb je zelf interesse in een Chinees model? :)

De Huawei P8 Max ondersteunt 4G gewoon, maar bijvoorbeeld de Xiaomi Redmi Note 2 ondersteunt 4G alleen op 1800- en 2600 MHz. Als je aangeeft in welk toestel je interesse hebt, dan kunnen we je wat gerichter helpen!

We horen het graag van je!

Reageer