Reparatie oppo find x2 lite

• 16 november 2020
  • 5 reacties
  • 567 Bekeken

Ik heb een oppo find x2 lite en ik ben er niet tevreden over en zou ik graag willen ruilen tegen een Samsung  maar zit ik er 2 jaar aan vast.toestel terug gestuurd omdat t probleem onder de fabrieksgarantie valt maar nu heb ik t terug en doet hetzelfde probleem nog steeds voor.ik gebruik mijn oude telefoon want die doet wel wat ik wil maar hoop dat t opgelost kan worden want ik wil niet voor een telefoon betalen die t niet goed doet.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @V.g van de belt,

Je kunt het toestel altijd nogmaals aanbieden om te repareren. Dit is normaal gesproken de volgende stap in het garantieproces.

Wat is de klacht? Misschien is er iets dat je bijvoorbeeld qua settings kunt doen.

De volgende  stap  kan idd weer opnieuw opsturen zijn maar t_mobile zegt dat als ze t niet gerepareerd krijgen zij er voor de rest weinig meer aan kunnen doen.maar als ik het reparatie rapport bekijk komt het er op neer dat ze alleen een update voor t apparaat hebben geïnstalleerd terwijl er in de brief 2x staat dat ze het toestel uitvoerig getest hebben en het nu weer aan mijn eisen zou voldoen maar er staat niet dat ze het probleem met de software hebben opgelost.sterker nog..als ze dat wel hadden gedaan dan hadden wij  dit  gesprek niet.in plaats daar van heb ik contact gezocht met oppo nederland en daar verwacht ik nu een reactie van.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @V.g van de belt 

Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens dus ik kan niet met je meekijken. Op deze pagina kun je alle informatie vinden over onze reparatie procedure. Ook zie je een aantal tips die je zelf kan uitproberen om je toestel te repareren. Ik hoop dat je zo verder komt en anders dat je ook nog wat van Oppo hoort. Als ik je nog ergens bij kan helpen laat het weten!

Ik heb de telefoon pas geleden maar in gebruik genomen omdat mijn Samsung A8 kwam te overlijden .Ik ben nog steeds niet tevreden over deze telefoon omdat het merk gewoon een aantal dingen doet die bij Samsung standaard zijn. zo heeft de telefoon misschien wel een flinke opslagcapaciteit, het plaatsen van een micro SD kaartje zit er niet in en draait de telefoon niet alle apps even zuiver en zijn er problemen met het geluid.ik ben dit bij een aantal apps tegengekomen en heb dan ook zowel met de software ontwikkelaar als met oppo Nederland meerdere malen contact gezocht en heb tot op heden helaas niks van het bedrijf mogen vernemen dat beloofd had contact met mij terug te zullen opnemen. Ik ben van mening dat een specifieke update voor deze telefoon noodzakelijk is en ben ook van mening dat als je al jarenlang met Samsung belt beter bij Samsung kan blijven want dan is een oppo telefoon teleurstellend.

Ik heb de telefoon pas geleden maar in gebruik genomen omdat mijn Samsung A8 kwam te overlijden .Ik ben nog steeds niet tevreden over deze telefoon omdat het merk gewoon een aantal dingen niet doet die bij Samsung standaard zijn. zo heeft de telefoon misschien wel een flinke opslagcapaciteit, het plaatsen van een micro SD kaartje zit er niet in en draait de telefoon niet alle apps even zuiver en zijn er problemen met het geluid.ik ben dit bij een aantal apps tegengekomen en heb dan ook zowel met de software ontwikkelaar als met oppo Nederland meerdere malen contact gezocht en heb tot op heden helaas niks van het bedrijf mogen vernemen dat beloofd had contact met mij terug te zullen opnemen. Ik ben van mening dat een specifieke update voor deze telefoon noodzakelijk is en ben ook van mening dat als je al jarenlang met Samsung belt beter bij Samsung kan blijven want dan is een oppo telefoon teleurstellend.

Update van de vorige text.er moest staan "omdat het merk een aantal dingen niet doet die bij Samsung standaard zijn".

Reageer