Beantwoord

Reparatie scherm

• 23 december 2013
  • 5 reacties
  • 863 Bekeken

Reputatie 2
Mijn HTC one X is op de grond gevallen, scherm stuk....ik ben niet verzekerd, waar kan je deze via T mobile laten repareren? En belangrijker nog, wat gaat me dit kosten?
icon

Beste antwoord door WillemE 31 december 2013, 07:42

@ Karien

Dit defect zal inderdaad buiten de fabrieksgarantie vallen. Ik adviseer je om via T-Mobile een reparatie te starten. Een officieel erkende (en onafhankelijke) reparateur zal jouw defect dan namelijk analyseren en een prijsopgave maken. Het is op voorhand niet te zeggen hoeveel dit gaat kosten, daarvoor moet het defect echt geanalyseerd worden. Via onze website vind je alle informatie over deze reparatieprocedure.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

5 reacties

zou het niet via tmobile doen ben je hem minsters 7 weken kwijt
Aangezien het niet onder de garantie valt zou ik het toestel naar een erkent HTC reparatiepunt brengen. Die vind je online of wellicht kan de klantenservice je aan het dichstbijzijnde punt helpen. de prijs valt vaak nog wel mee maar reken op ongeveer een kleine 200 euro.......

Laat je hem bij een niet erkent punt repareren vervalt de garantie op de rest van het toestel..... let daar dus wel goed op...
@ Karien

Dit defect zal inderdaad buiten de fabrieksgarantie vallen. Ik adviseer je om via T-Mobile een reparatie te starten. Een officieel erkende (en onafhankelijke) reparateur zal jouw defect dan namelijk analyseren en een prijsopgave maken. Het is op voorhand niet te zeggen hoeveel dit gaat kosten, daarvoor moet het defect echt geanalyseerd worden. Via onze website vind je alle informatie over deze reparatieprocedure.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
@ Karien

Overigens duurt het overgrote merendeel van de reparaties ongeveer 2 weken, absoluut geen 7 weken zoals opgehangen aangeeft!
Reputatie 3
Als het alleen het scherm is ligt de reparatie tussen de 210 en de 230 euro voor een One X. Gebarsten schermen vallen nooit onder garantie.

Reageer