Beantwoord

Reset HTC Desire HD

• 26 juli 2013
  • 2 reacties
  • 574 Bekeken

Hallo,

Mijn Htc Desire hd is kapot vallen, het scherm reageert nergens meer op. Ik heb iemand die deze toesel over wilt kopen. Maar bestaat er nog een mogelijkheid om mijn persoonlijke gegevens te verwijderen? 
icon

Beste antwoord door Roytje87 28 juli 2013, 15:37

@Nickk40

Alle andere knoppen werken nog wel? Je hebt nog wel beeld, je kunt alleen niets meer selecteren?

Dan kun je het toestel booten in recovery om alles te verwijderen: 
Toestel uitzetten, vervolgens de VOLUME OMLAAG indrukken en ingedrukt houden. De AAN/UIT-KNOP kort indrukken zodat toestel aangaat en volume-knop ingedrukt blijven houden tot het boot-menu zichtbaar wordt (android-figuurtjes).

Vervolgens met de volume-omlaag de optie factory-reset selecteren en bevestigen met de power-knop.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
@Nickk40

Alle andere knoppen werken nog wel? Je hebt nog wel beeld, je kunt alleen niets meer selecteren?

Dan kun je het toestel booten in recovery om alles te verwijderen: 
Toestel uitzetten, vervolgens de VOLUME OMLAAG indrukken en ingedrukt houden. De AAN/UIT-KNOP kort indrukken zodat toestel aangaat en volume-knop ingedrukt blijven houden tot het boot-menu zichtbaar wordt (android-figuurtjes).

Vervolgens met de volume-omlaag de optie factory-reset selecteren en bevestigen met de power-knop.
@ Nickk40

Is het je met de uitgebreide tip van Roytje87 gelukt om de fabrieksinstellingen te herstellen? Ik ben erg benieuwd! 🙂

Reageer