Beantwoord

Retourneren van tablet na aankoop

• 6 maart 2016
  • 9 reacties
  • 199 Bekeken

Goeie dag onlangs heb ik een tablet abonnement afgesloten bij t mobile maar nu blijkt dat het niet voldoet aan ram capaciteit enzovoort wat ik nodig heb voor mijn school project architectuur. Omdat de programma alleen op bepaalde laptops kunnen. Nu is mijn vraag hoe ik dit kan anuleren
icon

Beste antwoord door Sam- 7 maart 2016, 10:54

Hi tepanyaki,

Jammer om te lezen dat de tablet niet voldoet aan je eisen! Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor zoekt.

Ik zie dat Poco-Loco en ShadowLea je inmiddels van een reactie hebben voorzien. Nog een korte aanvulling/ bevestiging; het is niet mogelijk om je tablet te retourneren. Deze is in een T-Mobile Shop aangeschaft, dus geldt er geen wet verkoop op afstand. Is er misschien iemand in je omgeving die op zoek is naar een leuke tablet? Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om een contractovername te doen.

Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord.
Bekijk origineel

9 reacties

Laten we beginnen met 'hoe onlangs' en 'waar', want de enige regel waar je je mogelijk op zou kunnen beroepen, mits de tablet zonder enige gebruikssporen is, is die van bedenktijd.

In alle andere gevallen kun je namelijk niet retourneren, denken wij (we zitten in de chat te discussiëren).

Overigens, school + architectuur suggereert Revit als programma, klopt dat?
Reputatie 7
Badge +9
Laat me raden: Autodesk?

Waarom dacht je in vredesnaam dat je een grafisch intensief programma op een tablet kon gaan draaien?

Daar ga je toch echt een high-end laptop of PC voor nodig hebben. Je hebt zelf de verantwoordelijkheid om te controleren of de specificaties van een product voldoen aan de eisen.

Dit probleem ga je met een grafisch intensieve studie vaker tegenaan lopen. Zoek altijd eerst de systeemvereisten op voordat je een product koopt.

Tablets vallen vrijwel altijd meteen af, want die draaien op een Mali, Adreno of, in het geval van de Surface, een IntelHD. Alles met een IntelHD is onvoldoende.

Of je kunt annuleren... Ik betwijfel het, want "Ik heb geen research gedaan voordat ik op kopen klikte" is geen fatsoenlijke reden. Maar misschien is er nog een optie, dat weet ik niet.
Reputatie 6
Badge +17
Hi tepanyaki,

Jammer om te lezen dat de tablet niet voldoet aan je eisen! Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor zoekt.

Ik zie dat Poco-Loco en ShadowLea je inmiddels van een reactie hebben voorzien. Nog een korte aanvulling/ bevestiging; het is niet mogelijk om je tablet te retourneren. Deze is in een T-Mobile Shop aangeschaft, dus geldt er geen wet verkoop op afstand. Is er misschien iemand in je omgeving die op zoek is naar een leuke tablet? Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om een contractovername te doen.

Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan weet je ons te vinden. We staan je graag te woord.
Ok bedankt
Wel beetje laf van 't mobile
Wel beetje laf van 't mobile
Nee, er is niets laf aan de situatie. Jij hebt in een winkel een bewuste keuze voor een product gemaakt. Daar je zelf hebt nagelaten vooraf te controleren of het wel voldoet, ligt het 'probleem' volledig bij jezelf. Geen verkeerde levering, verkeerd begrijpen website of opwelling / benevelde situatie achter de computer, bewust naar de winkel gegaan en een tablet uitgekozen.

Dit is puur een gevalletje 'eigen verantwoordelijkheid' en misschien was het je ontgaan, maar 'men' was nog lief naar je in de reacties hier...
Ey poco lolo het is goed zo. Hou je commentaar maar voor je
Isam bedankt voor je reactie en tip. Ik zal kijken als ik iemand vindt en anders hou ik het gwn zelf . Want voor de rest is het een prima tablet.
Reputatie 6
Badge +17
Hi tepanyaki,

Graag gedaan hoor, ik had je graag van een oplossing willen voorzien. Helaas is dit binnen de procedures niet mogelijk.

Bedankt voor je begrip. Ik wens je nog veel plezier met je tablet en succes met je opleiding. ;)

Je weet ons te vinden als je nog andere vragen of verzoeken hebt.

Reageer