Vraag

(ROM) Update T-Mobile Android toestelle...

• 8 september 2009
  • 975 reacties
  • 59444 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

975 reacties

Reputatie 2
ik heb een g1 los gekocht.. alleen firmware 1.1 staat er op standaard uit dedoos.. ik heb een 3g abbo.
wanneer krijg ik de ota of moet die gepushed worden?
oplossingen zoals any cut of die code werken niet.. en bij 1.1 kan je geen uodate check doen.

iemand hier ervaring mee? gaarne alleen reageren als je er verstand van hebt
Reputatie 2
Ik heb een pulse(waardeloze telefoon) en heb hier op android 1.5, ik heb hem zn beetje al een jaar en zit nog steeds te wachten op een update. Ondertussen zitten we op android 2.2. Dus wanneer doet tmobile eindelijk een update de deur uit?
Reputatie 2
Tot grote ergernis zie ik gisteren op tv weer eens een tmobile reclame; adverteren ze met "je kan overal tv kijken "

Euh na al meer dan 2 maanden vragen op dit forum werkt de streaming nog steeds niet, hoe bedoel je misleidende reclame!!
Reputatie 2
Dit zou ik ook graag willen weten
Reputatie 2
om de lijst met reacties wat aan te vullen: Ik zeker ook
Reputatie 2
Het is bijna September...
Reputatie 2
Ja, T-Mobile.... Wanneer gaan jullie Froyo uitrollen?!
Reputatie 5
Tja, dat is het risico van een branded telefoon, al moet ik zeggen dat het bij TM vaak wel langer duurt dan bij andere providers.

Je kan natuurlijk altijd je toesten unbranden waardoor je de normale updates van HTC kunt gebruiken...
Reputatie 5
Je kunt naar Settings -> About phone -> System software updates gaan alleen weet ik niet of die optie er al was in 1.1

Mocht dat niet lukken dan kun je deze info van phandroid.com gebruiken:
[i]You can ask your G1 phone to do a force
Reputatie 2
Ik wil het ook weten. Kom op T-Mobile
Reputatie 2
Ik zou het ook wel graag willen weten!!!
Reputatie 2
Ik zou het ook wel graag willen weten!!!
Reputatie 2
@cynic69 & Netgangster
Ik heb hier helaas nog niks over gehoord. Ik heb nogmaals contact opgenomen met de desbetreffende afdeling.

@sirskankalot & Slaay
De Pulse update zit momenteel in de testfase (in de pijplijn). Indien deze update wordt goedgekeurd, zal het niet lang meer duren. Duidelijker dan dit, kan ik momenteel helaas niet zijn.

Is er al bekend wat er uit de testfase is gekomen? Dit bericht is ondertussen al meer dan een maand oud, maar ik heb geen nieuwe informatie kunnen vinden over de update voor de pulse, waar ik met smart op zit te wachten.
Reputatie 2
we zitten nu in september is er al wat bekend over froyo voor desire
maakt niet uit wat het is laat het gwn even weten is wel fijn voor de mensen
die aan het wachten zijn

Bij voorbaat dank
Reputatie 2
Wanneer komt de Android 2.1 update voor de xperia x10(t-mobile branded)?
Reputatie 2
Ja ik wil dit ook graag weten. Of is er een manier om de telefoon te unbranden, zodat ik gewoon met de normale Desires mee kan updaten. De update is al meer dan een maand uit, maar t-mobile wil hem niet vrijgeven.
Mij is bij het informeren voor het afsluiten van het abbo gezegd dat de Desire niet branded zou zijn, maar hij blijkt het wel te zijn!
Reputatie 2
Ik wil dit ook graag weten, T-mobile is altijd de laatste en daar begin ik me nogal aan te ergeren...
De drang om m'n Desire te unbranden en er een custom rom op te zetten wordt met de dag groter.
Reputatie 2
ik wil ook froyo...

@Tmobile: Vervalt de garantie als je root?
Reputatie 2
Volgens de info van een mod in een ander topic (rom update) zou froyo midden 3e kwartaal verschijnen (is volgens mij al voorbij, gaan nu richting eind 3e kwart). T-Mobile UK zou de update in september pas vrijgeven.
iedereen heeft de update al (zelfs Vodafone klanten) , maar T-Mobile .....
indien je wilt unbranden, kijk even op de diverse android forums/tweakers, daar staan genoeg handleidingen hoe je dat kunt doen.
Reputatie 2
Hallo,

Omdat het vorige onderwerp om de een of andere reden is weggehaald nogmaals, wanneer komt T-mobile nou eindelijk eens met de update voor de HTC Desire naar Android 2.2?
Lijkt me inmiddels wel eens tijd worden h
Reputatie 2
Denk dat dit topic eerder weg is dan dat er een antwoord komt op de door Jou gestelde vraag. Heb het vermoeden dat de update niet gaat komen naar T-Mobile omdat ze met de branded toestellen de rechten hebben afgekocht en dus meer marge pakken. Vervolgens zeggen tegen de klant we hebben geleverd wat je besteld hebt en kun je de boom in met je update,we leveren 2.2 alleen op nieuw uit te leveren desires.
Vergeet niet dat er zat mensen rond lopen die geen idee hebben van de update en er dus geen probleem mee hebben. Dat kleine groepje dat er wel van weet en er om vraagt negeren ze.dus is dit topic morgen weer weg.
Reputatie 2
Zou een beetje vaag zijn he, mijn broertje heeft zijn desire al een tijdje, en heeft froyo al een tijdje geleden ota gehad.
Ik daarentegen heb nog steeds 2.1.
Beide telefoons bij t-mobile shop vandaan.

Dus t-mobile, froyo please.
Reputatie 2
en inmiddels moeten we zoeken naar het topic, want ze is samengevoegd met een ouder topic.

Denk dat ik de (wel of geen) garantie dan maar voor lief moet nemen, en de desire moet unbranden...

Als T-mobile zo lang moet doen over een update..
Enige reden om bij ze te blijven is dat ze (tot nu toe) de enige zijn die beltegoed meenemen... (= erfenis van orange)
Reputatie 2
Ik weet wel, na dit abo.. geen T-Mobile meer..
Vodafone weet zelf in deze tijd die achter ons ligt hun 360 troep uit de, eigenlijk te verstrekken update, te verwijderen..

Ik kon mijn geopende topic ook niet meer vinden.. zeer raar..
Blij ben ik onderhand zeker .ier meer met T-Mobile.
3g op de vreemde plaaysen, behalve bij mij in de stad, wel in een dorpje 5km verderop met 250 inwoners...

Niet blij...

Nog anderhalf jaar!
Het enige wat de (nog overgebleven) mods hier, niet eens dagelijks, doen is alle topics bij mekaar "vegen"!
Ik constateer de afgelopen maanden dat de activiteit "antwoorden" nog maar uit maximaal 5% bestaat.
Vandaag een actieve dag voor mod Annemarie, heeft wel minstens 10 antwoorden gegeven!!!
Ben ook benieuwd of theemobiel straks alleen nog exclusief hun best gaan doen voor Iphone abbonees ? (die blijkbaar meer geld in het laadje brengen)
Waarom eigenlijk nog zoveel vragen/klachten op dit forum?
Er is een nieuwe site gemaakt die veel onduidelijkheid had moeten wegnemen.
Als de mods nu eens zouden verwijzen naar antwoorden die op de site te vinden zouden zijn was het hier denk ik niet zo "druk".
Maar ja, die antwoorden vind je niet of nauwelijks.
Vooral de (aankomende) klanten in het ongewisse laten, "domme" klanten leveren meer geld op.
Kreeg laatst het verzoek van tmobiel via sms om mee te doen aan een klein klantenonderzoek, ben benieuwd of zij mijn negatieve antwoorden mee laten tellen.
Ook de truc bij nieuwe abonnementsvormen om je weer te laten betalen voor de helpdesk bevordert ook niet echt een transparante duidelijkheid.
Je moet echt een uithoudingsvermogen hebben als een pittbul, geduld als een onschuldig ter dood veroordeelde in de V.S., kunnen lezen als een wetenschapper, beleefd/diplomatiek als een M.Verhagen, brutaal als een G.Wilders, etc etc om klant te willen blijven bij T-Mobile
My 2 cts (absoluut niet voldoende omzet voor de T-Mobile bazen)

p.s. voor de duidelijkheid voor forumposters hierbij een tweetal quotes, eerste is uit de voorwaarden t-mobile forum:
"Hoewel de beheerders en de moderatoren van het T-Mobile Forum zullen
proberen om alle laakbare berichten uit dit forum te weren, is het voor ons
onmogelijk om alle berichten te bekijken.
(https://t-mobile.forum.pocketinfo.nl/tmobile/docs/t-mobile-forum-condities.pdf
De tweede is een reclame bericht voor het T-mobile klantenforum:
"Heb je problemen met je toestel of vragen over diensten en producten van T-Mobile? Begin 2009 zijn we gestart met het T-Mobile Klantenforum dat in korte tijd zeer succesvol is geworden. Klanten helpen elkaar, maar ook onze medewerkers beantwoorden zo goed mogelijk al je vragen. " (http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/mobiele-content/forum