Vraag

(ROM) Update T-Mobile Android toestelle...

• 8 september 2009
  • 975 reacties
  • 59444 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

975 reacties

Reputatie 2
Beste Mods, kunnen jullie ook maar iets zeggen over de uitrol van froyo?
Er zitten veel mensen te wachten.
Ook is het maar een indicatie.
Reputatie 2
Het grappige is dat ik Donderdagavond in een T-mobile winkel ook heb gevraagd wanneer de update zou komen, die vent achter de balie had zelf ook een Desire en had er een andere ROM op gezet omdat hij het te lang vond duren 😛
En? heren/dames van het t-mobile modteam.
Al bekend wanneer de 2.2 android update voor de Desire binnen gaat komen?
Wanneer gaat mobile tv weer werken?
Wanneer kan ik eindelijk streaming audio/video bekijken?
Wanneer is de internetsnelheid op orde?
Alvast dank voor de duidelijke antwoorden!
Reputatie 2
nee dat weten ze niet.... grrrrr... en dan nog als ze t weten vermelden ze t hier vast niet want ze lezen t hier toch niet!!!
jaren vodafone gehad... maar die werden zo verschrikkelijk duur... nou.... ik ga zodra alle perikelen voorbij zijn en mijn abo af is... weer lekker terug...
tenmiste overal 3g, en updates 😉
Reputatie 2
T-mobile Groot Brittanie is steeds het eerst met nieuwe updates, althans bij de g2. Op het .co.uk forum geven ze over de Froyo update, september als release raam. Het spijt me als ik open deuren intrap maar ik denk dat zodra daar meer bekend is, hier ook meer bekend zal zijn (lees bij tmobile nl). Alle updates die daar uitkwamen waren 100% bruikbaar voor nl toestellen.
Reputatie 2
Best mod team van t-mobile,

Kunt u zeggen wanneer het bedrijf de Froyo update voor de Desire gepland heeft? Elke zinnige indicatie is goed, alsmede het antwoord 'we weten het niet', maar geef aub update van de status.

groet,
Mark
Reputatie 2
ik wil net als m4rk dit ook graag weten, dat hebben we in ieder geval een idee van wanneer we het ongeveer kunnen verwachten of voor hoever het al klaar is
Reputatie 2
Mijn topic die ik begon over froyo voor de branded htc desire is blijkbaar verdwenen en alles is bij elkaar gegooid.
Blijkbaar neemt iemand WEL de moeite daarvoor, maar niet even de moeite om op z'n minst enig reactie te geven. Al is het inderdaad zoals eerder gezegd slechts een indicatie.
Op dit moment lijkt het erop dat t-mobile iets heeft van we hebben het veel te druk met andere dingen, terwijl een update (support voor je telefoon) het minimale is wat je kan verwachten van een provider als T-Mobile.

Vodafone komt met 360 ******** ( maar zij komen teminste nog met iets! ), klanten van Vodafone gaven feedback terug aan Vodafone dat het 360 gebeuren niet goed werkt, Vodafone komt terug met een antwoord en rolt alsnog froyo uit.
Ook dit is allemaal niet plezierig natuurlijk, maar er is wel actie! vodafone had de intentie om met 360 een EXTRA service aan te bieden, ze dachten iig mee met de klant en speelde in op wensen en behoeften.

T-mobile de provider waar je over het algemeen een erg goede prijs / kwaliteit verhouding hebt (voor mij teminste ), en waar ik al een tijdje lid bij ben.. verplaatst topics en geeft geen antwoord...
Reputatie 2
ik ben t-mobile spuug en spuug zat. ze geven niet eens antwoord ze laten je gewoon ***len. na dit abonnement nooit meer tmobile voor mij. en mooi dat ik het iedereen af ga raden.

ik ga morgen mijn desire rooten.

ook al duurt het nog tot half oktober dat de update komt verwacht ik in iedergeval respect van het bedrijf die ik elke maand lang 40 euro krijg om antwoord te krijgen op mijn vragen.

ik zit gewoon al meer dan 2 weken zonder internet verbinding, ( ja meneer als je w&W plus neemt gaat het NOG sneller,)

het verbaast me trouwens als mijn comment er morgen nog staat.
Reputatie 2
Aangezien het Desire update forum door de mods is verwijderd en samengevoegd met dit topic zeg ik het hier.

Info voor unbranden desire.

- Je hoeft je toestel niet te rooten ofzo. Alleen originele firmware flashen met gebruik van een "goldcard" een SD-kaartje met een uniek bestand ofzo.... Gemakkelijk te maken en het SD-kaartje kan je daarna gewoon weer normaal gebruiken.
- Het is redelijk eenvoudig om te doen. Je moet na het updaten wel vanuit de beginpositie allesopnieuw instellen.
- Je unieke toestelnummer en IMEI blijven behouden
- Mijn grootste ergernis aan de T-mobile desire wordt met debranden opgelost: Ik kon de MP3-speler met koptelefoon niet luid genoeg horen in rumoerige omgevingen zoals ov en verkeer. Na updaten en unbranden is het max volume luider en is de MP3-speler veel bruikbaarder voor bv. luisterboeken.
- Alles werkt goed
- info eenvoudig te vinden via google: "t-mobile branded desire froyo"

De vraag is wel of T-mobile niet moeilijk gaat doen met garantie en service als ze doorhebben dat je dit hebt gedaan.

Ik heb dit een keer gedaan, maar ik zeg niet dat ik dit met mijn eigen toestel heb gedaan.....
Reputatie 2
We zouden eigenlijk naar Radar of Kassa moeten gaan!
Reputatie 2
Mijn topic die ik begon over froyo voor de branded htc desire is blijkbaar verdwenen en alles is bij elkaar gegooid.
Blijkbaar neemt iemand WEL de moeite daarvoor, maar niet even de moeite om op z'n minst enig reactie te geven. Al is het inderdaad zoals eerder gezegd slechts een indicatie.
.

Ze geven nagenoeg geen reacties, als ze wel reageren zijn het antwoorden waar je nix aan hebt zoals ik speel het door aan de betreffende afdeling, vervolgens hoor je niets meer!
Nee je kan zeggen wat je wil over de mods ze zijn je wel van dienst hier op dit forum (not)!!

Idd gebruik gewoon de goldcard methode werkt perfect en ben je van dat wachten af.
Reputatie 2
We
Reputatie 2
[QUOTE=elmau;741478]We
Reputatie 2
Inmiddels gewoon zelf de update erop gezet, werkt prima op mn desire!
Zoek ff op google, is niet echt moeilijk, was een uurtje eraan kwijt!
Het wachten werd me een beetje te veel, hoe moeilijk kan het nou zijn...
Reputatie 2
Zijn er nog meer mensen die na de eerste OTA update naar 2.1 problemen ondervinden?
Na de vraag of je nu de update wil installeren start de telefoon opnieuw op en begint een installatieprocedure. Na een aantal seconden komt er een gevarendriehoek met een telefoon ernaast in beeld. Na indrukken van home en gesprek beeindigen kom je in een scherm met de volgende mededeling:

Finding update package
Reputatie 2
hey weet iemand hoe het zit met de garantie als je de stock android rom op de desire zet in plaats van de t-mobile rom?
(het liefst antwoord van een Moderator)
[modbreekt] Goed nieuws: De 'verwachting' is dat Google vandaag de Froyo-update voor de HTC Desire zal goedkeuren. De update zal vanaf morgenochtend omstreeks 10.00 uur beschikbaar zijn. Alles onder voorbehoud uiteraard! :D[/modbreekt]
Grappig, jij haalt je info ook via het www !
Via T-Mobile duurt het wat langer.....?
Nou ja, ben benieuwd hoe het gaat werken.
Thx voor de tip Harvey
Reputatie 2
dat onder voorbehoud bevalt me niets..
ze hadden ook beloofd dat de dekking van de 3g verberterd zou worden...
nou misschien in de randstad maar in friesland niet hoor....

ik zal zien morgen... probeer nog maar niets om 10 uur...uurtje of 5 later misschien
Reputatie 2
hieperdepiep...update is er, precies om 10 uur.. duurde in totaal ruim een kwartier voordat alles was geinstalleerd (download via wifi is zo gebeurd, dan wordt backup gemaakt en dan alles opnieuw opgestart), maar alles werkt...geen data verloren. perfect. nieuw is bv apps delen, mailbox pro, google news, topapps, voice search, wifi-hotspot (werkt), zaklamp.....
Reputatie 2
De update werkt,maar was/is het nou zo moeilijk om je klanten beter van informatie te voorzien.
Reputatie 2
Ja dat is erg moeilijk, zelfde gelde voor de hero update duurde maanden en via tmobile hoorde je nix!
Reputatie 2
Blij dat ik het nu eindelijk de FroYo update kan downloaden. Beetje jammer dat het 51 dagen moest duren na de originele release van HTC.
H O E R A ! Froyo 2.2 is binnen op mijn desire.
Installatie ging vanmorgen vlekkeloos (TIP:gisteravond al beetje ruimte gemaakt in het geheugen en accu alvast volgeladen)
Via wifi binnengehaald en duurde incl installatie ruim 10 minuten.
Heb niets hoeven veranderen en ben nu volop aan het proberen/ontdekken wat de nieuwe mogelijkheden zijn!
Heeft lang geduurd, maar Ik ben er tot nu toe tevreden over.