Vraag

(ROM) Update T-Mobile Android toestelle...

• 8 september 2009
  • 975 reacties
  • 59444 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

975 reacties

Reputatie 2
Vanmorgen de update binnengehaald. installatie verliep goed. Nu maar eens uitzoeken wat er anders is aan mijn Desire.
Eindelijk na lang wachten en heel goed (NOT) op de hoogte gehouden worden door T-Mobile, komt ie binnen.

Ik hoop dat T-mobile in de toekomst meer aan informatievoorziening gaat doen. Daar behoud je je klanten ook mee.
Reputatie 2
Hier helaas niet goed gegaan. Ik had te weinig ruimte (stom) Met het verwijderen van een paar apps ruimte gemaakt. Update alleen niet meer. Krijg ook het installatiescherm niet meer. Iemand een idee?

Dit ook al geprobeerd met de gedownloade zip file;

Step 1: Download the Android 2.2 firmware for the Desire from here.
Step 2: Rename the file update.zip and copy it to your microSD card via USB. [Note: make sure the file is named update.zip and not update.zip.zip.]
Step 3: Power down your Desire.
Step 4: Hold down the
Reputatie 2
Ik heb gezocht naar updates, maar ik kan niets vinden... Iemand een idee?
Reputatie 2
Als ik op mijn Desire check of er updates zijn .. wordt er vermeld dat deze er niet zijn .. enig idee?
Reputatie 2
Ik heb hier het zelfde probleem, hij kan de update niet vinden 😞
Reputatie 2
Kijk. En nu zou je dus een antwoord mogen verwachten van een T-mobile moderator. Jammer genoeg krijgen de mensen na lange tijd nog geen info of antwoord.
Reputatie 2
Nu nog de update voor de T-Mobile Pulse....
Reputatie 2
Is iemand al bekend wanneer Android 2.2 (aka Froyo) op de Wildfire door T-Mobile gepusht gaat worden? Froyo is al een tijdje beschikbaar en zou in de UK vanaf q3 worden uitgerold ( en is volgens mij als gepubliceeerd) maar ik hoor er in Nederland nog niks over.

Komop, T-mob. doe er eens wat aan!
Reputatie 2
Nu nog de update voor de T-Mobile Pulse....
Inderdaad! Ik zit ook nog steeds te wachten...
@oosterhagen
Er is helaas nog niks bekend hierover gemaakt.
[modbreekt]Zijn er nog forumleden die de Froyo update voor de HTC Desire nog steeds niet hebben ontvangen?[/modbreekt]
Reputatie 2
evident en redunant.
Reputatie 2
Komt er wel een 2.2 update voor de pulse (U8220)?
Reputatie 2
Ik had begrepen dat rond oktober de update voor Android 2.1 komt voor de Sony ericsson Xperia mini.
Is hier al iets van bekend?
Reputatie 2
Zit hier ook nog steeds te wachten voor een update voor de pulse :-)
Moderator hoe staat het hier mee?
Reputatie 2
Wanneer komt de Android 2.1 update voor de xperia x10(t-mobile branded)?

Heb hierover een topic geopend op dit forum, hij is 39x gelezen maar nog steeds geen antwoord.
Volgens mij zou de update medio oktober komen, kan ik tenminste met m'n blue tooth aan de slag!
Reputatie 2
Voor mijn Samsung Galaxy S. Heb ik het al.
Ik wacht alleen nu op de 2.2
@pongo, ik vraag na of er al iets bekend is over een update voor de xperia mini.
Reputatie 2
Onlangs kreeg ik de melding dat er een software -update voor mijn HTC G2 of hoe die ook officieel heet benodigd was. Wat er niet bij verteld werd: alle instellingen, pictogrammen etc etc moesten opnieuw ingesteld/geinstalleerd worden.
Dit vind ik heel slordig moet ik zeggen.. ;-(
Voor de volgende update graag een vooraankondiging en keuze mogelijkheid
Mvg luanmavij
Reputatie 2
Komt er wel een 2.2 update voor de pulse (U8220)?

Laat er eerst maar een update komen voor de pulse naar 2.1
Reputatie 2
Ik heb een t-mobile toch G2 er is de nieuwe update Android 2.2?
Reputatie 2
De U8220 is de Pulse.....
En daar is al een 2.1 voor, alleen niet via T-Mobile NL
Reputatie 2
De U8220 is de Pulse.....
En daar is al een 2.1 voor, alleen niet via T-Mobile NL

Nou vertel mij maar waar ik die kan downloaden. En is deze ook stabiel?
Reputatie 1
Wij bieden per vandaag de HTC Desire upgrade(hotfix) aan. De update wordt 'over-the-air' aangeboden.Vanwege de grootte van de update, wordt aanbevolen een gratis Wi-Fi-hotspot of een onbeperkt abonnement te gebruiken om deze update toe te passen. Als dit niet wordt gedaan, kunnen normale kosten voor gegevensoverdracht in rekening worden gebracht.

Voor vragen over de HTC Desire upgrade, kun je contact opnemen met HTC.
Reputatie 2
Kan iemand mij helpen wanneer komt de nieuwe update voor Htc hero G2 ?? Dus de update Android 2.2 🙂