Beantwoord

rubbertje kapot xperia z

Reputatie 2
Een goedendag

mijn rubbertje van de xperia z is kapot waar die aan de oplaader moet.
sinds kort gaat die niet echt goed plus denk als die niet meer waterdicht is.

tevens zou ik hem moeten opsturen naar sony maar horden dat ik voor dit geintje hem ongeveer 6 weken kwijt.

weten julie toevalig als ik hem ook persoonlijk langs kan brengen bij sony.?
icon

Beste antwoord door kurkdroog 8 januari 2014, 17:39

Nee, garantiegevallen moeten gewoon via de winkel lopen waar je de Z gekocht hebt. Misschien dat het rubbertje op internet te bestellen is ( ik weet niet of die los te peuteren is ) maar anders gewoon opsturen. 6 weken lijkt mij sterk ook trouwens, voor mijn scherm en camera was ik hem max 3 weken kwijt bijvoorbeeld. 

Bekijk origineel

5 reacties

Gelukkig is het ene rubbertje het andere niet...
Reputatie 3
Nee, garantiegevallen moeten gewoon via de winkel lopen waar je de Z gekocht hebt. Misschien dat het rubbertje op internet te bestellen is ( ik weet niet of die los te peuteren is ) maar anders gewoon opsturen. 6 weken lijkt mij sterk ook trouwens, voor mijn scherm en camera was ik hem max 3 weken kwijt bijvoorbeeld. 
Reputatie 4
@ 0172rico

Ik zie dat het toestel door ons is geleverd. Je kunt dus via T-Mobile een beroep doen op de 24 maanden fabrieksgarantie en een reparatie starten. Via onze website vind je alle informatie over de reparatieprocedure.
Ik heb hetzelfde probleem. 
Rubbertje is niet kapot maar die begint wel los te laten van het open en dicht doen van dat klepje. Hierdoor sluit die ook niet goed meer en gaat uitzichzelf open. 
Dus ook nu voorzichtig met water en regen etc.

Belde vanmiddag de klantenservice om te vragen of dit onder de garantie gerepareerd kan worden. Zij vertelde mij dat ik dit moest vragen in een T-mobile winkel... Is hier geen winkel in de buurt en ben de telefoon in minder dan een jaar tijd al twee maal 2 tot 4 weken kwijt geweest wegens problemen. Zit er dan ook niet echt op te wachten hem weer ter reparatie aan te bieden. 

Laten repareren van dat klepje zou toch wel sneller moeten kunnen?
Reputatie 4
@Fizzleee

Ik weet niet waarom de klantenservice je naar de shop verwezen heeft behalve dat je hem daar ter reparatie aan kunt bieden. Dit kan ook via de klantenservice en via de T-Mobile website. Het klepje wordt namelijk niet gerepareerd zonder dat hij opgestuurd wordt.

Reageer