Vraag

Scherm Windows Phone 950XL per abuis vergroot, kom er nu niet meer in

Scherm WindowsPhone per abuis vergroot, kom er nu niet meer in
Allen de functie van het loepje werkt nog

7 reacties

Reputatie 1
wellicht kan je proberen

https://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-3gs-scherm-ineens-megavergroot-en-onbruikbaar/

gr Iamsterdam
Geprobeerd met drie vingers te scrolllen; het scherm gaat een klein beetje naar links, maar meer ook niet.
Verkleinen lukt niet.
Wel reageert de windows phone via de handsfree set in de auto (parrot) en kan ik door mijn adressenlijst scrollen en telefoneren indien gewenst.
Reputatie 7
Badge +18
HI Janhein1,

Erg onhandig zeg, hopelijk kunnen we dat gauw oplossen! Het is mij alleen niet geheel duidelijk of het nou om iPhone of een Windows Phone gaat? Ik heb in dit geval voor de Windows Phone een oplossing gezocht.

Normaal zou ik je niet zo snel doorverwijzen naar een ander topic, maar ik kwam dit topic tegen en hier worden al heel veel mogelijke oplossingen gedeeld. Met 2 vingers dubbel tikken zou moeten werken en anders kun je ook nog het toestel opnieuw opstarten. Duimen dat het werkt!

Laat je ons weten of het uiteindelijk is gelukt en zo ja, hoe? Dan kunnen we anderen daar ook weer mee helpen! 🙂
Reputatie 7
Badge +18
@Iamsterdam, thanks voor de geboden hulp!
Goedemorgen,
het betreft een WindowsPhone 950XL...
Maar helaas twee maal tikken maakt de afbeelding nog groter en bij opnieuw opstarten kom ik weer terug in de oude verkeerde stand.
Reputatie 7
Badge +9
Klinkt als de toegankelijkheidsinstelling Screen Magnifier.

Probeer dit eens:. Dubbel tappen met twee fingers, op de laatste vasthouden, en dan omhoog/omlaag vegen.

Als je er in kunt, instelling uitzetten onder Settings -> Ease of Access -> Screen Magnifier
Reputatie 1
@ David,
Het is een kleine moeite, al heb ik geen Iphone,maar wel leuk op zoek naar een oplossing vinden op Google

graag gedaan

Reageer