Beantwoord

Schermvergrendeling tijdens YouTube

• 4 februari 2016
  • 4 reacties
  • 32526 Bekeken

Wij hebben een dochter van bijna 2 die vaak op onze telefoons YouTube filmpjes kijkt en het tijdens het kijken leuk vindt om op alle knopjes te drukken. Is er een mogelijkheid dat je een scherm vergrendeling oid kunt aanzetten tijdens het kijken? Ik heb een Sony Compact en mijn vriend een Samsung Note 4. Hoop dat jullie een antwoord weten!!
icon

Beste antwoord door Mitch 5 februari 2016, 07:35

Goedemorgen Lotte,

Herkenbaar. 😉 Ik heb een neefje van bijna drie die het ook nodig vindt om overal op te drukken tijdens een aflevering Woezel en Pip. Ik heb op internet gezocht (want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat alleen wij dit ondervinden) en kwam in de Google Play Store een app tegen; Touch Lock - Toddler lock. Ik had hem graag zelf even willen testen maar ik heb geen Android toestel.

Ik kom op internet een andere pagina tegen waaruit ik haal dat je een app kunt 'vastzetten'. Onder het kopje 'Restrict acces to single app' staat hoe je dit kunt instellen. Als je de app hebt vastgezet kun je er niet uit zonder een pincode of patroon in te voeren. Ik weet niet hoe dat in de praktijk werkt. Ik kan me voorstellen dat het effect wat minder is als die melding iedere keer verschijnt als er op de toetsen wordt gedrukt. Op die pagina staan verder nog meer tips hoe je je toestel 'kindvriendelijk' kunt maken.

Ik hoop dat de app uitkomst biedt! Als je nog andere vragen hebt, we zitten voor je klaar! Alvast een goed weekend! Nog plannen? Betekent uitslapen in het weekend sinds twee jaar ook voor jou uiterlijk 7.00 opstaan? Bij mijn broer in ieder geval wel.:8 Mijn neefje is net zo'n Duracell konijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Lotte,

Herkenbaar. 😉 Ik heb een neefje van bijna drie die het ook nodig vindt om overal op te drukken tijdens een aflevering Woezel en Pip. Ik heb op internet gezocht (want het lijkt mij onwaarschijnlijk dat alleen wij dit ondervinden) en kwam in de Google Play Store een app tegen; Touch Lock - Toddler lock. Ik had hem graag zelf even willen testen maar ik heb geen Android toestel.

Ik kom op internet een andere pagina tegen waaruit ik haal dat je een app kunt 'vastzetten'. Onder het kopje 'Restrict acces to single app' staat hoe je dit kunt instellen. Als je de app hebt vastgezet kun je er niet uit zonder een pincode of patroon in te voeren. Ik weet niet hoe dat in de praktijk werkt. Ik kan me voorstellen dat het effect wat minder is als die melding iedere keer verschijnt als er op de toetsen wordt gedrukt. Op die pagina staan verder nog meer tips hoe je je toestel 'kindvriendelijk' kunt maken.

Ik hoop dat de app uitkomst biedt! Als je nog andere vragen hebt, we zitten voor je klaar! Alvast een goed weekend! Nog plannen? Betekent uitslapen in het weekend sinds twee jaar ook voor jou uiterlijk 7.00 opstaan? Bij mijn broer in ieder geval wel.:8 Mijn neefje is net zo'n Duracell konijn.
Dank je wel! Ik ga er mee aan de slag! Nou onze dochter slaapt netjes van 7-7, maar vorige week is onze zoon geboren, dus tegenwoordig is het weer 12 uur, 3 uur en 6 uur 😉
Reputatie 7
Badge +15
Ha Lotte,

Fijn dat Mitch die App heeft gevonden! Ik ben benieuwd of het werkt! Laat je het aan ons weten?

Gefeliciteerd trouwens met je zoontje en sterkte met deze nachten! Het is het allemaal waard!.. zeggen ze... ik spreek (nog) niet uit ervaring in ieder geval! 😉
De app werkt perfect! Stom dat we daar zelf niet over hebben nagedacht 🙂 Dat is dus wat deze nachten met je doen haha 😉

Reageer