Vraag

Schermwaas Oneplus 8 pro

• 10 mei 2020
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

Reputatie 1

Ben van plan mijn abonnement te verlengen met de nieuwe Oneplus 8 pro, alleen zie omschrijving i verschillende berichten over een groene waas in het scherm en iets met black nog wat.…

Hoe zit het met de toestellen van T-Mobile, worden ze hierop getest en zijn er al meldingen van binnengekomen. 

Graag hoor ik of ik mij hierover druk moet maken of (wat ik liever niet doe) voor een ander toestel zou moeten gaan. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Reez1967 

Hier is een mooie review van de Oneplus 8 Pro :

https://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/review-oneplus-8-pro-be-ready-5g-is-here-323094

Er wordt niks vermeldt over een issue over het scherm. Op de site van androidplanet is een update van 5 mei: er wordt een update uitgerold maar het is niet zeker of die scherm isseu ook wordt opgelost maar in bovenstaande review dus geen issue.

https://www.google.nl/amp/s/www.androidauthority.com/oneplus-8-pro-update-1108368/amp/

Reputatie 1

Heb begrepen dat oneplus 12 mei een update released, wat een Fix zou moeten zijn...afwachten dus. 

Reputatie 7
Badge +15

@Reez1967

De schrijver van de review @TAVL geeft aan geen problemen met het scherm te hebben. 👍

Reputatie 7
Badge +5

Vanmorgen nog wat lopen spelen met het toestel, maar heb geen groene waas geconstateerd. Dit kan natuurlijk van toestel tot toestel verschillen. Nu heeft OnePlus bij de launch wel vaker issues met het scherm. Meestal wordt dit snel opgelost. Inmiddel heb ik al 2 updates ontvangen en staat de volgende alweer bijna klaar. In die zin heb ik zeker vertrouwen dat ze dit netjes oplossen. Het merk is niet voor niets ontstaan vanuit en met de community.

Reputatie 1

Bedankt TAVL. Ga morgen het toestel bestellen.

Reputatie 1

Goede review trouwens!!!

Reputatie 7
Badge +5

Gaaf! Ben benieuwd naar jouw ervaringen. Deel je ze?

Veel plezier met de OnePlus 8!

PS: dank je wel voor het compliment. Zeer gewaardeerd. :)

Reageer