Showing off My Y300

Ik moest voor iemand even de camera app laten zien die ik gebruik en wellicht is het voor andere Y300 gebruikers leuk te zien.

http://youtu.be/-lLIR3nQfQg

2 reacties

Reputatie 5
@Phrozencrew

Leuk om te zien dat je dit deelt! 🙂 Hoe bevalt de Huawei Y300? Wat vind je erg goed aan dit toestel en wat vind je juist minder fijn? Ik ben erg benieuwd!
Hai,

IK maakt wel vaker video,s van toestellen en tablets en meestal beter dan die lolz   dit was eigenlijk niet echt bedoelt om te delen.

Het toestel is voor zijn geld vrij uitzonderlijk en doet eigenlijk alles wat een telefoon moet doen perfect. Natuurlijk heeft het toestel een heel groot nadeel en dat is de RAM 512 Mb is niet meer van deze tijd. Her scherm is goed niet geweldig maar gewoon goed. De UI is waardeloos en de manier waarop de apps vrolijk over alle homescreens verdeeld zijn is een ramp. gelukkig is dat met de installatie van een andere launcher simpel op te lossen, in mijn geval met Nova Launcher prime. De camera is vreselijk traag maar eenmaal tot leven gewekt maakt hij bij goed licht aardige foto,s. De stock camera app laat niet veel toe, de resolutie voor de video,s is niet in te stellen zodat je alleen maar kan filmen in 640x480 resolutie en das vierkant.....  Maar ook hier kun je weer gewoon een andere app instaleren en de stock app uitschakelen de app die ik gebruik voor de camera kan overdaad zijn maar geeft je wel all opties die de hardware ondersteunt en op die manier kun je meer halen ui de camera (o.a widescreen video en HDR foto,s)

Bellen werkt prima al mag het volume wel wat hoger maar helaas is dat niet aan te passen. De backplate is zo dun en heeft zulke fragiele lipjes dat te vaak openmaken vroeg of laat eindigd in een nieuwe backlate. Ook kraakt het toestel als je hem gebruikt vanwege die backplate. (een cover zoals in de video lost dit perfect op).

Kortom,  als je niet mee hoeft te doen met het buurjongetje in de race om het duurste toestel te hebben volop nutteloze extras zoals vingerafdruk scanners en met je ogen meekijkende video stoppers ben je voor 100 Euro klaar zonder een toestel op afbetaling te kopen (want zo noem ik een meejarig abo om maar een duur toestel te kunnen hebben)

Daarbij hanteerd Huawei een zeer nette garantie waarbij zelfs het (correct) rooten van je telefoon je garantie niet in gevaar brengt.

Als je meer wilt weten moet ik 5 euro per regel in rekening brengen....

John

Reageer