Beantwoord

Shuffle functie uitschakelen op huawei ascend p7

• 20 januari 2016
  • 9 reacties
  • 913 Bekeken

weet iemand hoe de met de muziek speler van huawei van willekeurig afspelen naar normaal kan?
Ondank dat het op internet moet staan kan niks vinden ook niet in de flut beschrijving van de telefoon 🙂.
Maar vind het irritant steeds nummers overslaan ipv gewoon achter elkaar afspelen.

iig bedankt
icon

Beste antwoord door Sam- 23 januari 2016, 11:59

Hi Sparkles,

Welkom terug op het forum! Leuk dat je hier weer je vraag stelt. Gaaf toestel heb je trouwens, hoe bevalt deze?

We helpen je graag verder, dus goed dat je dit bij ons aangeeft. 😉

Hieronder zie je een screenshot van de muziek speler op een Huawei Ascend P7. Heb je de mogelijkheid om op knop 3 te klikken? Als je er op klikt dan verandert het symbooltje, zorg ervoor dat je twee pijlen hebt die naar rechts wijzen. Hetzelfde als hieronder is afgebeeld. Als de pijlen elkaar kruisen dan betekent het dat de shuffle functie aanstaat.

Ik ben benieuwd of het lukt. Houd je ons op de hoogte? :)

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. Wij hebben onszelf onlangs ook voorgesteld (in deze video)!
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +5
Is er toevallig niet ergens de functie "shuffle" geactiveerd? Heb helaas even geen Huawei toestel bij de hand om te kijken waar deze optie verstopt zit.
nee volgens mij niet maar kan ook nergens bij instellingen wat vinden HUGO of ik moet verkeerd kijken in iedergeval bedankt voor je antwoord:D
Reputatie 6
Badge +17
Hi Sparkles,

Welkom terug op het forum! Leuk dat je hier weer je vraag stelt. Gaaf toestel heb je trouwens, hoe bevalt deze?

We helpen je graag verder, dus goed dat je dit bij ons aangeeft. 😉

Hieronder zie je een screenshot van de muziek speler op een Huawei Ascend P7. Heb je de mogelijkheid om op knop 3 te klikken? Als je er op klikt dan verandert het symbooltje, zorg ervoor dat je twee pijlen hebt die naar rechts wijzen. Hetzelfde als hieronder is afgebeeld. Als de pijlen elkaar kruisen dan betekent het dat de shuffle functie aanstaat.

Ik ben benieuwd of het lukt. Houd je ons op de hoogte? :)

Ps. stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic. Wij hebben onszelf onlangs ook voorgesteld (in deze video)!
Hi Issam helaas kan ik het niet vinden en weet ook niet hoe ik een screenshot kan maken van mijn foon.

modelnummer van me mob is Huawei MT7-L09 en kom er echt niet uit 🙂 zal vast iets verkeerds doen denk ik .

Ik zal me morgen een voorstellen via de forum,maar kom dan te staan tussen werknemers dat klopt?

groetjes Danee
Hoi sparkles.

Op de huawei ascent p7 maak je een screenshot door de aan/uit-knop en volume omlaag knop tegelijkertijd ingedrukt te houden tot je een camera sluitergeluidje hoort.

Om een screenshot te uploaden naar het forum, kun je of via de computer werken, of op de telefoon de desktopversie forceren. Dat kan dan via het menu (die knop staat mobiel ergens linksbovenin het scherm.)

Als je op het eerste linkje ('voorstel topic') in Issams bericht klikt, kom je in het 'gewone' voorsteltopic terecht, daar kun je je berichtje kwijt. 😉
Beste Kaassausje en Issam bedankt voor jullie hulp maar het is gelukt kreeg vanmorgen een update en na die update was me player zoals Issam zei 🙂 en heb het nu kunnen veranderen zo happy

nogmaals bedankt en beide een fijne dag toegewenst

groetjes,:)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sparkles,

Wat fijn om te lezen dat het is gelukt! Als jij happy bent dan zijn wij dat ook! :D

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons dan weten! Jij ook een sparkling day toegewenst! :8
Hi Hajar,

ik heb wel nog een vraagje na de update adroid naar 5.1 ga ie de melding dat mijn sd kaart niet goed werkte en dat ik een andere nodig had van 10 of hoger? dat snap ik niet :D

weet jij het misschien?

groetjes Sparkle en een fijne dag toegewenst;)
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Sparkles,

Ik begrijp dat je gewoon wilt dat je SD-kaart gewoon werkt. Ik heb op internet gezocht maar kan geen direct verband vinden tussen de update en het niet werken van de SD-kaart. Heb je al geprobeerd om je SD-kaart even uit je toestel te halen en weer opnieuw erin te doen? Kun je - ondanks de melding- wel gewoon bij de bestanden die staan opgeslagen op de SD-kaart?

Zou je willen proberen om je SD-kaart te formatteren? Maak dan wel eerst een back-up van de gegevens die je daarop hebt staan. Via deze site kun je lezen hoe je op verschillende manieren een back up kunt maken.

Via deze site kun je lezen hoe je je SD-kaart kunt formatteren.

Laat je even weten of het is gelukt? Als je in de tussentijd andere vragen hebt dan kun je deze uiteraard stellen!

PS Groetjes terug van Hajar! 😃

Reageer