Beantwoord

Signaal valt geheel weg HTC One S


Reputatie 2
Sinds ik mijn One S gebruik valt mijn signaal soms helemaal weg. Zowel tijdens gesprekken als stand-by. Zijn er meer mensen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Michel_1 14 mei 2012, 11:18

@Stentko
Wat vervelend dat dit gebeurt! 😞 Heb je dit probleem op 1 locatie of overal? het kan komen door je simkaart of toestel, maar het kan ook een netwerk probleem zijn. Als je het probleem overal ervaart dan kun je proberen om de simkaart in een ander toestel te testen. Als hij dan ook niet werkt dan is het waarschijnlijk een simkaart probleem. Dan kun je mij een privé bericht sturen en dan zorg ik dat je een nieuwe sim krijgt. Mocht hij wel werken in een ander toestel dan is het waarschijnlijk een toestel probleem. En dan kun je het toestel herstellen naar fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Mocht je het probleem alleen op 1 locatie hebben dan kun je dat aangeven via de dekkingskaart. De technische dienst gaat dan voor je uitzoeken wat het probleem is en belt je daarover op.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
@Stentko
Wat vervelend dat dit gebeurt! 😞 Heb je dit probleem op 1 locatie of overal? het kan komen door je simkaart of toestel, maar het kan ook een netwerk probleem zijn. Als je het probleem overal ervaart dan kun je proberen om de simkaart in een ander toestel te testen. Als hij dan ook niet werkt dan is het waarschijnlijk een simkaart probleem. Dan kun je mij een privé bericht sturen en dan zorg ik dat je een nieuwe sim krijgt. Mocht hij wel werken in een ander toestel dan is het waarschijnlijk een toestel probleem. En dan kun je het toestel herstellen naar fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Mocht je het probleem alleen op 1 locatie hebben dan kun je dat aangeven via de dekkingskaart. De technische dienst gaat dan voor je uitzoeken wat het probleem is en belt je daarover op.
Reputatie 2
Probleem doet zich niet meer voor
Reputatie 7
@Stentko
Bedankt voor het laten weten dat je nu geen probleem meer hebt! Heb je hier iets voor gedaan of ging het vanzelf? 🙂

Reageer