Vraag

Signaalverlies bij HTC Desire Z

• 12 april 2012
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Ik gebruik een HTC Desire Z en heb al geruime tijd last dat regelmatig het signaal wegvalt. Internet is meestal wel mogelijk, maar verbinding met het mobiele netwerk is weg. De laatste tijd gebeurd dit soms meerdere malen per dag. Lees op het forum dat dit aan de SIM kaart kan liggen.
Kan één van de moderators ervoor zorgen dat er in mijn geval ook een nieuwe sim kaart opgestuurd wordt?

Bij voorbaat dank.
Ben Goedman

3 reacties

Reputatie 7
@Goodie62
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice en er al een nieuwe simkaart onderweg is. Mocht de nieuwe simkaart niet helpen dan kun je de simkaart in een ander toestel stoppen om te testen of het een toestel probleem kan zijn. Als je simkaart in een ander toestel wel goed werkt kun je de Desire Z ter reparatie aanmelden. Mocht de simkaart in een ander toestel ook problemen geven en het probleem is niet overal, dan kun je via de dekkingskaart een klacht indienen en gaat de technische dienst het probleem onderzoeken.
@[url=" ??=]Goodie62[/url]

Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met de T-Mobile Klantenservice en er al een nieuwe simkaart onderweg is. Mocht de nieuwe simkaart niet helpen dan kun je de simkaart in een ander toestel stoppen om te testen of het een toestel probleem kan zijn. Als je simkaart in een ander toestel wel goed werkt kun je de [url=" aanmelden?WT.ac='reparatieaanmelden]Desire Z ter reparatie aanmelden.[/url] Mocht de simkaart in een ander toestel ook problemen geven en het probleem is niet overal, dan kun je via de [url=" www.t-mobile.nl=]dekkingskaart [/url]een klacht indienen en gaat de technische dienst het probleem onderzoeken.

Tja, ik heb hetzelfde probleem, htc telefoon en t-mobile abbonnement, en grote delen van de dag gewoon onbereikbaar en geen ontvangst. Wij hebben netjes een klacht ingedient via de klantenservice. Krijg je enige dagen later een SMS dat ze geprobeerd hebben te beleen maar dat wij onbereikbaar waren duh............ wat was onze klacht ook al weer.........................We gaan de klacht dan toch maar via email afhandelen stond er verder nog bij, tja dat was op 1 mei, ben beniewd in welk jaar de email om onze klacht op te lossen gaat komen. T-mobile zorg dat wij gewoon normaal bereikbaar kunnen zijn! Sim kaart vervangen, netwerk verbeteren maakt niet uit als de ontvangst er maar gewoon normaal is, wij zijn het zat inmiddels.
Reputatie 7
@Onbereikbaar2

Wat vervelden dat je zo'n slecht ontvangst hebt! Ik zie dat je wel een oudere versie simkaart gebruikt die in nieuwe telefoons problemen kan geven. Ik heb je daarom kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile en op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of dit heeft geholpen?

Reageer