Beantwoord

Sim blokkering opheffen

• 16 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 491 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een huawei Y300 van T- mobile. Nu heb ik een nieuw toestel gekocht waar ik mijn tmobile sim in ga gebruiken.
Nu wil ik de huawei simlock vrij maken en heb ik een sim-unlock code opgevraagd via jullie website. Maar deze code werkt niet op het huawei toestel. Kunnen jullie mij de juiste unlock code helpen mbv de imei code van het toestel?
icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2016, 10:31

Hi Shyannko,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Voor welk toestel ben je gegaan? Om je huawei te unlocken heb je een simkaart van een andere provider nodig. Die stop je in de telefoon en als er dan een simlock op zit, voer je op de telefoon de code in die je hebt gekregen om te unlocken.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Shyankko,

Je case is nog in onderzoek. Ik heb zojuist om een update gevraagd. Ik verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt. Excuses voor het ongemak!
Ik heb nog niks mogen vernemen? Is het nog in onderzoek? Mvg
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Shyannko,

Mijn collega had denk ik een kop koffie nodig! 😉 Sorry! Kun je mij in een privébericht de volgende informatie sturen:
- Jouw e-mailadres
- Het IMEI-nummer (15 cijfers, zonder tekens)
- Type toestel
- Datum waarop het toestel is gekocht
- Kun je ook uitleggen wat je precies te zien krijgt als je de code invult? Krijg je een foutmelding of iets anders?

Deze informatie ga ik doorgeven aan de juiste afdeling zodat zij verder kunnen helpen met het unlocken van jouw toestel! Zodra ze meer weten wordt hierover contact met je opgenomen.
Natuurlijk heb ik een andere sim in het toestel gedaan, anders vraagt het toestel niet om de unlock code. Maar de unlock code verkregen via de tmobile site werkt niet op het toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shyannko,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Voor welk toestel ben je gegaan? Om je huawei te unlocken heb je een simkaart van een andere provider nodig. Die stop je in de telefoon en als er dan een simlock op zit, voer je op de telefoon de code in die je hebt gekregen om te unlocken.

Laat je mij weten of het is gelukt?

Reageer