Beantwoord

SIM-lock verwijderen Huawei Y300

• 8 september 2017
  • 5 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb de unlock code via T-Mobile gekregen op de site. Ik heb dit 2 x juist ingetoetst, maar unlock van toestel mislukt. Waarschijnlijk heeft mijn zoon het zelf ook al geprobeerd. Dus nu helemaal op slot?
Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door David 10 september 2017, 12:59

Hoi Jose70Jose,

Als jullie te vaak de verkeerde code hebben ingevoerd, dan kun je inderdaad de code van de website niet meer gebruiken. Weet je zeker dat het toestel geleverd is door T-Mobile en niet door een andere partij? Er zijn ook winkels die speciale software hebben om de simlock te verwijderen, dan natuurlijk wel tegen betaling. Ga eerst in ieder geval nog even goed na of het toestel van T-Mobile is en of de code goed wordt overgenomen.

We horen graag of het uiteindelijk gelukt is!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jose70Jose,

Als jullie te vaak de verkeerde code hebben ingevoerd, dan kun je inderdaad de code van de website niet meer gebruiken. Weet je zeker dat het toestel geleverd is door T-Mobile en niet door een andere partij? Er zijn ook winkels die speciale software hebben om de simlock te verwijderen, dan natuurlijk wel tegen betaling. Ga eerst in ieder geval nog even goed na of het toestel van T-Mobile is en of de code goed wordt overgenomen.

We horen graag of het uiteindelijk gelukt is!
Hallo David,

bedankt voor je reactie. Dit toestel is geleverd door T-Mobile. En er zal eerder waarschijnlijk al vaker een foutieve code zijn ingevoerd. Kan een medewerker bij een T-Mobile shop mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jose,

Een medewerker in de winkel had kunnen helpen wanneer er nog geen foutieve codes waren ingevoerd. Zoals ik het nu begrijp is het toestel al helemaal geblokkeerd en krijg je ook niet meer de optie om de unlockcode in te voeren, klopt dat?

Ik denk dat je dan naar een alternatief moet zoeken om het toestel te laten unlocken. Wij bieden dit zelf niet aan, de code voor het simlockvrij maken is de laatste optie die wij bieden. Sorry dat we hier niet verder bij kunnen helpen!
Dus het geval als Jose, wat moet hij doen? harde reset?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Darleen,

Een harde reset zal zo goed als zeker niet werken, omdat er al te vaak een foutieve code is ingevoerd. Sommige winkels kunnen dit nog ontgrendelen, maar dat is een dienst die wij niet aanbieden. Als er nog pogingen over waren om de code in te voeren, dan hadden we nog kunnen kijken naar een oplossing binnen onze mogelijkheden. Een volledig vergrendelde telefoon is niet iets waar wij nog wat aan kunnen doen.

Is er een reden waarom je dit wilt weten? Ervaar je op het moment hetzelfde? Heb je de stappen uit dit topic al doorgenomen?

Als we je ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer