Beantwoord

sim unlock sony w200i

• 11 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 712 Bekeken

Hoi! ik heb bovenstaand toestel met simlock dat ik weer wil gebruiken. De provider orange bestaat inmiddels niet meer zelfstandig, maar is overgenomen door t mobile. Het imei nummer van de telefoon heeft -zonder de streepjes- 17 cijfers. Die kan i khier op de site niet invoeren. Kunnen jullie mij helpen? Dank! Richard
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 oktober 2019, 13:36

Goedemiddag @richard0641 Welkom in de community van T-Mobile.
Ik heb deze vraag verschillende keren voorbij zien komen.
Het schijnt nogal een gedoe te zijn om die mobieltjes simlock vrij te maken.

Toevallig was er deze week iemand in het forum met een oplossing voor zijn telefoon.
Klik hier ▶️ Simlock vrij maken.
Het is het proberen waard lijkt mij.
Ik lees graag of dit bij jou ook lukt.

Groetjes.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @richard0641 Welkom in de community van T-Mobile.
Ik heb deze vraag verschillende keren voorbij zien komen.
Het schijnt nogal een gedoe te zijn om die mobieltjes simlock vrij te maken.

Toevallig was er deze week iemand in het forum met een oplossing voor zijn telefoon.
Klik hier ▶️ Simlock vrij maken.
Het is het proberen waard lijkt mij.
Ik lees graag of dit bij jou ook lukt.

Groetjes.
CrisTien, dank vor je reactie. Voor de ASC moet ik het IMEI nummer invoeren. Die krijg ik door op mijn telefoon *#06# in te toetsen. Maar die heeft 17 cijfers. Op de site van T mobile kun je maar 15 tekens invoeren en dus herkent het programma mijn IMEI nummer niet.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @richard0641

De twee cijfers achter de / niet he, die 2 moet je niet invoeren
Waqqas, dank je wel, die had ik ook al geprobbeerd. Dan is het IMEI niet bekend bij T Mobile. Ik vraag mij zelf af of het probleem niet zit in de provider die de simlock op het toestel heeft gezet. Orange. En die bestaat niet meer. Overgenomen door T mobile, maar ondersteunt die de simunlock van Orange nog?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @richard0641,

We bieden deze website nog aan om je toestel te unlocken, maar als dit niet werkt hebben we geen alternatief om de simlock op te heffen. Hopelijk lukt het dus alsnog op die manier! 🤞

Reageer