Voor m'n moeder aan de slag voor haar nieuwe Huawei Y300. Deze was niet simlock vrij zo bleek (apparaat gekocht bij kijshop en zat een prepais T-mobile kaartje bij). Nu met een SIM only abbonement het probleem dat het simnetwerk geblokt is. Inmiddels bij T-mobile een unlockcode aangevraagd en de €50,- betaald die hier voor gevraagd werd. Probleem: de unlock code is kennelijk niet de goed, want het hetwerk blijft geblokt.
Wat nu te doen: T-mobile shop te Meppel wilde dit probleem niet oppakken, Kijkshop verwijst naar Huawei of T-Mobile en Huawei verlegd het weer naar T-mobile.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad of kent dit probleem en heeft daar een adequate oplossing voor?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Chantal01
@krukopkruk Welkom op het T-Mobile Forum.
Ik heb het voor je nagekeken alleen is er geen unlockcode aangevraagd op het telefoonnummer waarmee je hebt ingelogd. Kun je mij in een privé bericht aangeven over welk telefoonnummer het gaat zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen?