Beantwoord

SIM unlockcode werkt niet (Huawei Y300)

Hallo,
Voor m'n moeder aan de slag voor haar nieuwe Huawei Y300. Deze was niet simlock vrij zo bleek (apparaat gekocht bij kijshop en zat een prepais T-mobile kaartje bij). Nu met een SIM only abbonement het probleem dat het simnetwerk geblokt is. Inmiddels bij T-mobile een unlockcode aangevraagd en de €50,- betaald die hier voor gevraagd werd. Probleem: de unlock code is kennelijk niet de goed, want het hetwerk blijft geblokt.
Wat nu te doen: T-mobile shop te Meppel wilde dit probleem niet oppakken, Kijkshop verwijst naar Huawei of T-Mobile en Huawei verlegd het weer naar T-mobile.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad of kent dit probleem en heeft daar een adequate oplossing voor?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Chantal01 31 januari 2014, 12:16

@krukopkruk Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb het voor je nagekeken alleen is er geen unlockcode aangevraagd op het telefoonnummer waarmee je hebt ingelogd. Kun je mij in een privé bericht aangeven over welk telefoonnummer het gaat zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
http://www.youtube.com/watch?v=IhU_ATQLyf4&hd=1
Ik heb geen idee in welk opzicht die video een antwoord is maar goed.....

Er werden/worden door T-Mobile onjuiste unlock codes voor de Huawei Y300 afgegeven en in het topic is het heel erg still geworden en tot nu toe heb ik er nog steeds geen oplossing voor kunnen vinden.....  Ga vooral niet aan het rommelen met de code, je loopt het risico dat het toestel onbruikbaar word.

Normaal gesproken zouden de codes het toestel moeten unlocken maar helaas lijkt dat niet te werken met de codes die T-Mobile verstrekt.  Vreemd genoeg werken codes van derde partijen wel goed.

Dit zou dan ook echt eens moeten worden opgepakt aangezien er al veel gebruikers met een verkeerde code zitten te wachjten op een oplossing.
Reputatie 5
@krukopkruk Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik heb het voor je nagekeken alleen is er geen unlockcode aangevraagd op het telefoonnummer waarmee je hebt ingelogd. Kun je mij in een privé bericht aangeven over welk telefoonnummer het gaat zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen?

Reageer