Vraag

Simkaart werkt niet in Huawei P8 Lite

• 1 april 2017
  • 1 reactie
  • 1288 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon de huawei p8lite hiervoor had ik een oude samsung,ik heb de sim in de nieuwe telefoon gedaan maar hij doet het niet. Wat moet ik doen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Agnes,

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! 🙂

Wel zo fijn als je er ook gebruik van kunt maken. Ik zie in het systeem dat je gisteren kort verbinding hebt gehad, klopt het dat het weer werkt? Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan aangeven of je een nieuwe simkaart hebt bij jouw nieuwe toestel? Zo ja, dan moet je deze eerst activeren voordat je 'm kunt gebruiken. Dat kan via deze pagina.

Als je gewoon dezelfde simkaart gebruikt als in jouw oude Samsung, kun je dan aangeven of je helemaal geen verbinding kunt maken of alleen niet kunt bellen, sms'en of internetten? Krijg je een foutmelding als je verbinding probeert te maken, zo ja welke? Heb je wel jouw pincode ingetoetst zodra je jouw nieuwe toestel opstartte? Mocht je dat niet hebben gedaan, kun je dan eens iemand bellen? Dan krijg je de optie om jouw pincode alsnog in te voeren. Anders is jouw simkaart nog vergrendeld. Ik denk dat je het al wel hebt gedaan maar ik vraag het voor alle zekerheid toch: kun je jouw toestel eens volledig uit- en aanzetten?

Nog even iets anders: ik zie dat je jouw PrePaid simkaart nog niet geregistreerd hebt. Als je via deze pagina via de knop Registeren jouw gegevens invult, ontvang je ook nog eens 5 euro gratis beltegoed. Leuk meegenomen toch? :)

Laat je weten of het is gelukt met verbinding maken? Ik hoor het graag van je!

Reageer