Vraag

Simlock vrijmaken van een Huawei Y300

• 20 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

In hoeverre is er nu al een goede code voor het simlockvrij maken van een Huawei Y300. verkregen code werkt niet.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronya03,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Wanneer je de simunlockcode probeert in te voeren op je toestel, zit er dan een simkaart van een andere provider in? Je hebt namelijk een simkaart nodig van een andere provider om de simlock te kunnen verwijderen. Zo niet, zou je het dan kunnen proberen?

Ik zie ook dat mijn collega jou een code heeft meegegeven. Werkt deze code wel?

Ik hoor graag van je of het dan wel lukt.
hallo beste Hajar,

Ja, er zit een andere simkaart van een andere provider in anders krijg je de melding niet dat je de unlockcode moet invoeren. De code welke je collega had was namelijk dezelfde als welke ik ook heb en die werkt niet. Hij gaf als eventueel antwoord om langs te gaan bij een T-mobile shop. Dit ga ik dan ook doen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ronya03,

Ben je toevallig tussendoor al langs de T-Shop geweest? :8

Ik hoor graag of het misschien ondertussen al gelukt is. Mocht dat niet het geval zijn dan kunnen wij dit doorzetten naar onze technische jongens. Zij kunnen contact met Huawei opnemen en jou van meer informatie voorzien.

Ik ben benieuwd naar je reactie. We lossen dit natuurlijk graag zo snel mogelijk voor je op!

Reageer