Beantwoord

Simlockvrij maken Huawei Y300

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Graag wil ik mijn Huawei Y300 simlockvrij maken. Via T-mobile heb ik een simunlockcode gekregen, maar op de toestelhulppagina kan ik deze code nergens invoeren. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Amy 27 november 2015, 09:39

Hi Kimda,

Goed dat je deze vraag hier stelt en natuurlijk welkom op het forum! 🙂

Ik ben even in de toestelhulp gaan zoeken en op deze pagina vind je de stappen voor jouw toestel. Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken dan horen we graag wat je precies al geprobeerd hebt.

ik zie je reactie tegemoet!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Kimda,

Goed dat je deze vraag hier stelt en natuurlijk welkom op het forum! 🙂

Ik ben even in de toestelhulp gaan zoeken en op deze pagina vind je de stappen voor jouw toestel. Wil je laten weten of het gelukt is? Mocht het niet lukken dan horen we graag wat je precies al geprobeerd hebt.

ik zie je reactie tegemoet!
Hallo Amy,
Bedankt voor je reactie, maar dit is wat ik dus al geprobeerd had. Via deze pagina kreeg ik de simunlockcode (na het invoeren van de IMEIcode) en werd ik teruggestuurd naar de pagina toestelhulp voor de Huawei Y300. Maar vervolgens kan ik niets aanklikken wat ik verder moet doen of waar ik die code kan invullen.
Ook kreeg ik geen stap-voor-stap uitleg toegestuurd.
Hoi kimda.

Je hoort ook nergens op internet de code in te kunnen vullen.
Je hebt een simkaart van een andere provider nodig, zoals de toestelhulp pagina zelf al zegt. Die stop je in de telefoon en als er dan een simlock op zit, voer je op de telefoon de code in die je hebt gekregen om te unlocken.

Laat je weten of het werkt?
Hallo kaassausje,
Dank je voor je uitleg. Het is gelukt!
Mijn zoontje is helemaal blij met mijn oude (zijn "nieuwe") telefoon!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Kimda,

Ah, super! Goed om te lezen dat het is gelukt. Bedankt voor het doorgeven.

We wensen je zoontje veel plezier met zijn nieuwe telefoon. 😉 Betekent dit trouwens dat jij ook een nieuw toestel hebt? Welke is het geworden? Ik ben benieuwd.

Als je nog andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden!

Reageer