Vraag

slecht functionerende persoonlijke hotspot

• 25 november 2019
  • 3 reacties
  • 479 Bekeken

Reputatie 2

Mogelijk sinds mijn e-Sim òf mijn NordVPN werkt mijn persoonlijke hotspot niet meer, of heel even na een reset vanmijn telefoon. 
Is dat een bekend probleem? Oplossing?

ik gebruik de hotspot ( via BT) voor de file-informatie op de navigatie van de auto…..

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @goofy17 

Voor wat gebruik je de VPN?

Heb je het al eens geprobeerd zonder VPN?

Reputatie 2

Mijn VPN gebruik ik vooral om in het buitenland Nederlandse programma’s ( NOS journaal) te kunnen zien. En als ik WIfi toegang van een hotel toegang heb tot het internet.

Maar ook als mijn VPN uit staat is er hetzelfde probleem. Vanmorgen weer geen contact met de auto( wel de telefoon zelf) maar geen internetdata. Na herstarten telefoon, en soms ook na alleen aan en uitzetten hotspot, is er dan weer toegang. Maar voorheen nooit een probleem gehad.…

Voor mij heel vervelend probleem....

Reputatie 5
Badge +4

Hi @goofy17 

Is het probleem intussen al verholpen? Zo niet, denk ik graag met je mee! Op het eerste oog opslag lijkt het mij geen VPN Issue gezien je ook andere problemen ervaart met jouw eSIM. Het is ook een gekke situatie aangezien een eSIM in principe hetzelfde zou moeten kunnen als een fysieke simkaart. Ben je nog in het bezit van een fysieke simkaart of is er wellicht iemand in jouw omgeving die je daar bij kan helpen? Dan stel ik voor om een kruistest te doen en jouw VPN-gebruik met een fysieke simkaart te testen. Als dat dan wél goed werkt dan weten we dat het aan de eSIM ligt! Mocht het hier nou ook niet meer werken zoals je gewend bent, dan zou het probleem ook nog bij jouw toestel kunnen liggen. 

Laat je even weten hoe dit gaat? :grinning:  Als dit geen uitkomst geeft kijken we verder! 

Reageer